AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Datet en som var veldig hyggelig, sjarmerende og alt det der og kunne falt for personligheten. Men vedkommende så jo ikke ut i dagslys, så ut som om det var en spesialeffekt fra en grotesk sci-fi film eller et mislykket resultat av et medisinsk eksperiment. Så hva gjør man, er det noe man kommer over etterhvert som man blir bedre kjent? For personligheten var veldig bra. Anonymous poster hash: a3bcd...94e 1
Prille Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Gi det en sjangse. Endret 31. juli 2013 av Prille
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Om jeg var deg ville jeg dumpet personen med det samme. H*n fortjener bedre en en trangsynt idiot som deg. Anonymous poster hash: abe47...ebd 8
Mulancholy Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Etterkvart som du blir betre og betre kjende med personen vil den berre bli vakrere og vakrere i dine auge. Og når du kommer så langt kommer du nok til å skamme deg noko heilt enormt over å ha brukt så stygge eksempler på å beskrive ein god og vakker person. 9
Gjest Svampebob1 Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Datet en som var veldig hyggelig, sjarmerende og alt det der og kunne falt for personligheten. Men vedkommende så jo ikke ut i dagslys, så ut som om det var en spesialeffekt fra en grotesk sci-fi film eller et mislykket resultat av et medisinsk eksperiment. Så hva gjør man, er det noe man kommer over etterhvert som man blir bedre kjent? For personligheten var veldig bra. Anonymous poster hash: a3bcd...94e Kjemi er også viktig. Hvis ikke personligheten veier opp for utseendet, så har du jo et problem ;-). 1
Gjest Vena Cava Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Datet en som var veldig hyggelig, sjarmerende og alt det der og kunne falt for personligheten. Men vedkommende så jo ikke ut i dagslys, så ut som om det var en spesialeffekt fra en grotesk sci-fi film eller et mislykket resultat av et medisinsk eksperiment. Så hva gjør man, er det noe man kommer over etterhvert som man blir bedre kjent? For personligheten var veldig bra. Anonymous poster hash: a3bcd...94e Gjorde det der en gang. Ble sammen med en jeg egentlig ikke var spesielt fysisk tiltrukket av og som jeg egentlig heller ikke syntes var særlig pen. Det endte i dass. Fordi jeg mistet lysten på hele mannen til slutt.
Gjest Mundane Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Om jeg var deg ville jeg dumpet personen med det samme. H*n fortjener bedre en en trangsynt idiot som deg. Anonymous poster hash: abe47...ebd Jeg ser det her svaret hele tiden. "Fortjener bedre". Jeg vil si det er veldig viktig at man synes personen er pen/kjekk. Har ingenting med å være en trangsynt idiot. TS spør til og med om utseendet er noe som vokser på en. Ja det er det, mennesker du i utgangspunktet ikke finner pen/kjekk kan vokse på deg og en dag er de pene/kjekke. Ikke alltid, er jo noen ganger en person kræsjer så hardt med hva du liker at personen vil alltid være "stygg" i dine øyne. 8
markj Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Slike personer er man venn med, hvis det er noe som funker for begge.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #10 Skrevet 31. juli 2013 Den dagen forelskelsen går over, så kommer han til å være like stygg igjen i dine øyne. Støtter forslaget om vennskap. Anonymous poster hash: 00924...4ea 1
agirlandagun Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 Om jeg var deg ville jeg dumpet personen med det samme. H*n fortjener bedre en en trangsynt idiot som deg. Anonymous poster hash: abe47...ebd Er du som er idiot her da! 1
Gjest Zek Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 Gjorde det der en gang. Ble sammen med en jeg egentlig ikke var spesielt fysisk tiltrukket av og som jeg egentlig heller ikke syntes var særlig pen. Det endte i dass. Fordi jeg mistet lysten på hele mannen til slutt. Dette, har gjort meg akkurat samme erfaring og det endte med at jeg såret vedkommende mer enn nødvendig. Det er viktig å ha en ordentlig, seksuell tiltrekning. Synes man en person er sånn passe utseendemessig burde man ikke innlede et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 Mulig jeg er overfladisk, eller så er jeg bare ærlig: Jeg hadde ikke klart å være sammen med noen jeg ikke var tiltrukket av. Anonymous poster hash: 003db...d0b 1
AnonymBruker 42 Skrevet 31. juli 2013 #14 Skrevet 31. juli 2013 Veldig forskjellig fra person til person hvorvidt slikt kan funke eller ei tror jeg... Når du legger det fram som "en spesialeffekt fra en grotesk sci-fi film eller et mislykket resultat av et medisinsk eksperiment" så tror jeg nok dette er dødfødt altså... Jeg vet personlig at om noen ikke er et glansbilde i utganspunktet, kan hun fort forandre seg til den flotteste damen i hele verden bare med en fantastisk personlighet. "Shallow Hal" style deluxe :D Så for min del man kan komme uendlig langt med en flott personlighet. Ikke at det er det samme på noen måte, men kunne du datet klodens diggeste ?**? med med den værste personligheten ever? 1
Gjest .-L-. Skrevet 31. juli 2013 #15 Skrevet 31. juli 2013 Hvis du synes h*n er så stygg, kanskje du skal ligge dette dødt.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #16 Skrevet 31. juli 2013 Datet en som var veldig hyggelig, sjarmerende og alt det der og kunne falt for personligheten. Men vedkommende så jo ikke ut i dagslys, så ut som om det var en spesialeffekt fra en grotesk sci-fi film eller et mislykket resultat av et medisinsk eksperiment. Så hva gjør man, er det noe man kommer over etterhvert som man blir bedre kjent? For personligheten var veldig bra. Anonymous poster hash: a3bcd...94e Jeg synes du ihvertfall kunne vente med å ta en avgjørelse etter dere har hatt sex sammen. Det at utseende hans ikke er pent kan fort snu seg om han har en deilig kuk og er en gud i senga. Anonymous poster hash: 486ff...a2d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #17 Skrevet 31. juli 2013 Jeg hadde en kjekkas i mange år. Nå er jeg ikke kresen mer. Alt jeg vil ha er en snill og fin fyr. Tenker på de jeg har avvist opp igjennom tiden som var mye bedre enn typen min. Anonymous poster hash: 8bf50...869
Minion Skrevet 31. juli 2013 #18 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Jeg hadde en kjekkas i mange år. Nå er jeg ikke kresen mer. Alt jeg vil ha er en snill og fin fyr. Tenker på de jeg har avvist opp igjennom tiden som var mye bedre enn typen min. Anonymous poster hash: 8bf50...869 Hvor gammel er du nå`? Lurer på hva alderen til jenter er når de faktisk verdsetter, ser etter andre verdier også. Ikke det at alle er sånn Endret 31. juli 2013 av Minion
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #19 Skrevet 31. juli 2013 Hvor gammel er du nå`? Lurer på hva alderen til jenter er når de faktisk verdsetter, ser etter andre verdier også. Ikke det at alle er sånn 26 Anonymous poster hash: 0a2d3...47a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #20 Skrevet 31. juli 2013 Hvor gammel er du nå`? Lurer på hva alderen til jenter er når de faktisk verdsetter, ser etter andre verdier også. Ikke det at alle er sånn Fylte nettopp 25. Verdier man verdsetter forandrer seg fra tid til annen, sånn blir det nok i flere faser i livet. Anonymous poster hash: 8bf50...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå