AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Uff, jeg er så redd for å drite meg totalt ut når det kommer til klær. Jeg tør ikke gå ut av døra uten å skifte til det jeg vet er trygt, altså jeans, t-skjorte/genser. Nå går jeg i en sort tights, en dyp rosa og lang singlett og en sort genser med korte ermer og som er litt trang. Tenkte kanskje jeg skulle tørre å gå ut døra med dette. Skal til butikken først og så til ei venninne. Merker jeg får helt angst, og vil bare skifte til det som er trygt. Vet ikke hvorfor det er slik, for jeg pleier å være flink til å gi blaffen i hva andre syns på alle andre ting i livet, men når det gjelder klær så blir jeg dritnervøs for at folk skal le bak ryggen min https://www.dropbox.com/s/0eivcakm6fxj2z4/2013-07-31%2010.57.10.jpg Litt dårlig bilde dessverre. Vanskelig å ta bilde av seg selv uten stort speil. Anonymous poster hash: 15c32...f90
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Uff, jeg er så redd for å drite meg totalt ut når det kommer til klær. Jeg tør ikke gå ut av døra uten å skifte til det jeg vet er trygt, altså jeans, t-skjorte/genser. Nå går jeg i en sort tights, en dyp rosa og lang singlett og en sort genser med korte ermer og som er litt trang. Tenkte kanskje jeg skulle tørre å gå ut døra med dette. Skal til butikken først og så til ei venninne. Merker jeg får helt angst, og vil bare skifte til det som er trygt. Vet ikke hvorfor det er slik, for jeg pleier å være flink til å gi blaffen i hva andre syns på alle andre ting i livet, men når det gjelder klær så blir jeg dritnervøs for at folk skal le bak ryggen min https://www.dropbox.com/s/0eivcakm6fxj2z4/2013-07-31%2010.57.10.jpg Litt dårlig bilde dessverre. Vanskelig å ta bilde av seg selv uten stort speil. Anonymous poster hash: 15c32...f90 selvfølgelig kan du gå ut sånn men om det antrekket var fint er en annen sak. hadde personlig aldri gått sånn men kun fordi det ikke er min stil. igjen vil se på deg stygt eller noe slikt om du går sånn helt ok daffe antrekkAnonymous poster hash: 6024b...d18 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Ok, da tar jeg sjansen på å gå ut sånn. Skjønner at det ikke er alle sin stil, det er jo smak og behag, men er mest redd for at folk liksom tenker "åherregud at hun tør å gå sååå stygt kledd" Anonymous poster hash: 15c32...f90
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Ok, da tar jeg sjansen på å gå ut sånn. Skjønner at det ikke er alle sin stil, det er jo smak og behag, men er mest redd for at folk liksom tenker "åherregud at hun tør å gå sååå stygt kledd" Anonymous poster hash: 15c32...f90 jeg hadde ivertfall ikke tenkt det, selvom det ikke er min smak!Anonymous poster hash: 6024b...d18 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Selv om det ikke er jeans og t-skjorte er det ennå veldig nøytralt. Ingen vil se rart på deg! Anonymous poster hash: b2b42...eb0 2
Wonders Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Uff, jeg er så redd for å drite meg totalt ut når det kommer til klær. Jeg tør ikke gå ut av døra uten å skifte til det jeg vet er trygt, altså jeans, t-skjorte/genser. Nå går jeg i en sort tights, en dyp rosa og lang singlett og en sort genser med korte ermer og som er litt trang. Tenkte kanskje jeg skulle tørre å gå ut døra med dette. Skal til butikken først og så til ei venninne. Merker jeg får helt angst, og vil bare skifte til det som er trygt. Vet ikke hvorfor det er slik, for jeg pleier å være flink til å gi blaffen i hva andre syns på alle andre ting i livet, men når det gjelder klær så blir jeg dritnervøs for at folk skal le bak ryggen min https://www.dropbox.com/s/0eivcakm6fxj2z4/2013-07-31%2010.57.10.jpg Litt dårlig bilde dessverre. Vanskelig å ta bilde av seg selv uten stort speil. Anonymous poster hash: 15c32...f90 Ja, og ta på et langt smykke rundt halsen. Eller noe skjerf. Det er velgid tamt. 1
Gjest RihannaNavy Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Jeg tviler sterkt på at noen ville reagere på det antrekket.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #10 Skrevet 31. juli 2013 Ja, og ta på et langt smykke rundt halsen. Eller noe skjerf. Det er velgid tamt. Ja det gjorde jeg faktisk. Et langt hjemmelaget smykke i noe av de samme fargene som singletten. Turte å dra ut. Følte meg dum når jeg var innom butikken og følte at alle kikket på meg, men jeg kom meg gjennom uten å avbryte hele handleturen og bare gå ut igjen da Anonymous poster hash: 15c32...f90 2
Glynis Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 Det var ganske gjesp, ja. Det betyr at du fint kan gå ut sånn, ingen kommer til å peke og le. Det eneste er at vinkelen/bildekvaliteten gjør at vi ikke kan se hvor tykk tightsen er og hvor lang toppen blir til den, der er det mange som fremdeles bommer, tross alle årene med tightshat.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 Jo, det var litt vanskelig å få til et skikkelig bilde. Toppen gikk ned til under rompa. Hadde aldri gått ut døra om den ikke gjorde det. Kunne dratt den helt ned til midten på lårene, men det så litt rart ut igjen. Genseren over går til rett over rompa.Anonymous poster hash: 15c32...f90
Gjest Funky Punk Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 (endret) ... Endret 31. juli 2013 av Funky Punk
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #14 Skrevet 31. juli 2013 Tror dette er en av de søteste tråden jeg har lest, eller hva enn jeg skal si Det du har tatt bilde av tror jeg at jeg kan, med rimelig sikkerhet si at de fleste har gått eller går med. En sort tights med en farget singlet, og sort genser er så nøytralt som en hvilken som helst jeans og tskjorte. Eneste jeg la merke til der var fargen på toppen (rosa er ikke min favoritt). Slikt går jeg akkurat nå, bare med brun topp og litt større genser. SELVFØLGELIG kan du gå ut døren slik. Anonymous poster hash: 97d16...90a 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #15 Skrevet 31. juli 2013 Takk Da tør jeg kanskje å løpe til butikken en dag uten å måtte skifte klær først Anonymous poster hash: 15c32...f90
Lillemeg25 Skrevet 31. juli 2013 #16 Skrevet 31. juli 2013 Ja du kan gå sånn, men skjønner ikke hvorfor du bryr deg såå mye om hva alle andre synes?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #18 Skrevet 31. juli 2013 Ja du kan gå sånn, men skjønner ikke hvorfor du bryr deg såå mye om hva alle andre synes? Det skjønner ikke jeg heller om jeg skal være ærlig. På alle andre ting i livet så tar jeg meg aldri nær av noe som helst og bryr meg lite om hva andre måtte mene. Tror kanskje det har noe med at jeg aldri har lært meg dette med klær og sminke som mange andre jenter har. Har aldri interessert meg for det heller før nå de siste årene, og da blir det plutselig veldig skummelt når jeg beveger meg ut på usikker grunn. Har alltid vært en guttejente, gått i jeans eller lange shorts og enkel t-skjorte, men nå så begynner jeg å kjenne at det hadde vært deilig å blitt litt mer femininAnonymous poster hash: 15c32...f90
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #19 Skrevet 31. juli 2013 Men hva slags sko burde man bruke når man går med tights? Jeg har ikke så mange sko. 1 par army boots, 1 par joggesko, et par "skatersko" og 1 par lave sommersko som jeg brukte i dag. Anonymous poster hash: 15c32...f90
flicka Skrevet 31. juli 2013 #20 Skrevet 31. juli 2013 Men hva slags sko burde man bruke når man går med tights? Jeg har ikke så mange sko. 1 par army boots, 1 par joggesko, et par "skatersko" og 1 par lave sommersko som jeg brukte i dag.Anonymous poster hash: 15c32...f90 Personlig synes jeg kanskje converse kan være fint til tights. Bruker særdeles lite tights selv, men hvite converse er stort sett safe til alt (nå vet jeg ikke hvor gammel du er og om du kanskje synes converse er for teens, men anyface). Ellers er ballerinasko fint. Enkle ballerinasko går også til det aller, aller meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå