Gjest Lilleulv Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Noen som har prøvd de? Sitter her med en serviett, men tør ikke prøve den før jeg har hørt andres erfaringer....
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Jeg har hørt mange skryte av de serviettene, ble omtalt som de beste. Så du må bare prøve,kjekt med tilbake melding hvordan det gikk.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Kan de brukes på armene også? Altså, er de store nok sånn at det rekker? Ser litt teit ut med brunt fjes og helt hvite hender.. :-?
Gjest Lilleulv Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Hei igjen! Nå har jeg prøvd våtserviettene... Er kjempefornøyd!! Fargen ble utrolig fin og så litt naturlig ut til og med :-) Har prøvd body shops fake it før, og synes den ble oransje :-? En serviett var stor og rakk fint til ansikt, hals, bryst, skuldre og armer, men jeg var så dum at jeg klarte å lage et skille på halsen fordi jeg bare skulle prøve den i ansiktet... det ble ikke så pent... En annen ting... Man skal jo ikke få den i hårfestet når man har lyst hår, så når jeg har hestehale blir det et skille rundt hele ansiktet liksom. :o en kant noen millimeter innenfor hårfestet... Hva gjør man med sånt a?
Gjest Cuddly Skrevet 20. april 2004 #5 Skrevet 20. april 2004 Tok det lang tid før fargen var "ferdig-utviklet"?
Gjest Lilleulv Skrevet 20. april 2004 #6 Skrevet 20. april 2004 Det tar et par timer... Jeg tok det ca en halvtime før jeg la meg, oxo våkna jeg opp og var brun :-) Men det sto 1-2 timer på pakka
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #7 Skrevet 20. april 2004 Hvorfor skal man ikke ha selvbruning i hårfestet når man har lyst hår? Jeg pleier å gjøre det selv om jeg har helt lyst hår, og det har ikke skjedd noe. Jevner det bare godt ut. Men så har jeg ikke prøvd servietter, kanskje dette er viktigere om man bruker dem? :-?
Gjest Lilleulv Skrevet 20. april 2004 #8 Skrevet 20. april 2004 det er fordi den kan misfarge håret ditt, gjøre det oransje... Derfor skal man unngå å få det i håret...
Gjest Lilleulv Skrevet 20. april 2004 #10 Skrevet 20. april 2004 20 kr pr stk på helsekosten! Eller du kan kjøpe en pakke med flere i til 100 og noe...
natasha Skrevet 20. april 2004 #12 Skrevet 20. april 2004 Hvordan lukter de? Lukter de typisk "selvbruner-lukt"?
Gjest Lilleulv Skrevet 21. april 2004 #13 Skrevet 21. april 2004 hmmm nei... de lukta noe, klarte ikke helt å sette fingeren på hva. men det gikk jo fort over da
SunAndMoon Skrevet 21. april 2004 #14 Skrevet 21. april 2004 Hm, dette hørtes interessant ut! Har aldri tørt å bruke selvbruningskrem osv.. og har kun vært 2-3 ganger i et solarium... pleier å bli veldig brun på sommeren osv. jaja, nok om det. Hvor lenge holder fargen?! Det var det jeg egentlig lurte på, litt av en skravlebøtte jeg
Gjest Lilleulv Skrevet 22. april 2004 #15 Skrevet 22. april 2004 hehe Føler meg som en ekspert nå ass... Fargen holder ca 1 uke, men falmer jo mer og mer etter hvert. Den er sterk de første 3-4 dagene kan du si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå