AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Ikke bokstavlig talt, for vi hadde alle klart oss uten apper;-) Men hvilken har du god bruk for og ville ikke vært foruten? Anonymous poster hash: 41f48...012
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Opera. Det er den jeg bruker på PCen min til å surfe nettet med. Den har lagret alle mine bokmerker, passord, alt mulig. Den er, for meg, den viktigste appen jeg har. Anonymous poster hash: 10e8b...c07
Lutetium 71 Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 De to jeg er mest inne på, er vel rett og slett værappen Pent.no, og handlelista mi, Out of Milk. 180.no er selvsagt også grei, men jeg har strengt tatt bare bruk for den hver gang et ukjent nummer ringer (men da er den veldig kjekk).
Gjest Funky Punk Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Chrome Facebook Spill (akkurat nå går det mye i Wordfeud, Fairway solitair, Candy Crush) ShapeUpClub MinMeny (men vet ikke om den er tilgjengelig for alle enda)
Lutetium 71 Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 MinMeny (men vet ikke om den er tilgjengelig for alle enda) Lækker handleapp, vet du om den tar strekkoder?
ZebraTiger Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Ruter, fjernkontroller til tven, YouTube, Facebook og Chrome. Og spillene mine da, for tiden går det i Subway Surfers
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Ved siden av kalender og lignende så er det første jeg tenker på IMDB appen (international movie database)! aldri mer "hvor har jeg sett han før?", "spillte ikke hun i...?", "hva heter den skuespilleren der?" Anonymous poster hash: 1f237...cb7 2
Gjest Funky Punk Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Lækker handleapp, vet du om den tar strekkoder? Den gjør det. Den er ikke heeelt klar enda, en del småfeil her og der, men den er enkel og fin. Når man skriver inn varer i handlelisten så får du opp alternativer. Om man har valgt en vare så kan man trykke på den og velge spesifikk vare, så om jeg skriver inn kokt skinke så kan jeg velge hvilken type og fra hvilken leverandør jeg vil kjøpe
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #10 Skrevet 31. juli 2013 Flashtool, for å kunne flashe en kernel på mobilen. Ultraedit - for å redigere tekstfiler/script Power Plan Assistant - som veksler mellom strømstyringsplan beroende på om maskinen er koblet til eller fra strøm Everest Ultimate edition - for å få temp etc. til CPUen på skrivebordet LiLi USB Creator - for å lage USB-minnepenner med linux på, så slipper jeg herket med cd/dvd-plater Anonymous poster hash: 10e8b...c07
fruBeist Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Aviary, fotoredigering. Den beste jeg har vert borti, og lag har prøvd mange. Pinterest Firefox Ovuview (sykluskalender) IMdB Pocket (spar nettsider og les offline) Nrk radio og Nrk nyheter Evernote Selvfølgelig Facebook og instagram Circle launcher (organisere apper man bruker mye, ha f.eks et ikon for bilder, et for lesestoff, et for spill og et for sosiale medier, liggende på hjemskjermen med lett tilgang til valgte apper) Endret 31. juli 2013 av fruBeist
Gjest Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 Glemte jo Shazam! Finner omtrent alle låter jeg digger på radio men ikke vet hva heter.
Nebel86 Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 Spotify, WhatsApp, SoundHound, GPStracker, Instagram (for å redigere bilder) Facebook.
fruBeist Skrevet 31. juli 2013 #14 Skrevet 31. juli 2013 Ah, glemte Viber. Genialt når kona er borte på jobb. (gratis ringe og meldinger via wifi)
Lutetium 71 Skrevet 31. juli 2013 #15 Skrevet 31. juli 2013 Den gjør det. Den er ikke heeelt klar enda, en del småfeil her og der, men den er enkel og fin. Når man skriver inn varer i handlelisten så får du opp alternativer. Om man har valgt en vare så kan man trykke på den og velge spesifikk vare, så om jeg skriver inn kokt skinke så kan jeg velge hvilken type og fra hvilken leverandør jeg vil kjøpe M-hm. Må kanskje ha den appen også. Syns godt coop kunne oppgradert sin med en strekkodeleser, og generelt frisket opp hele appen. Slik den er nå, er den tungvint til alt annet enn for å bla gjennom tilbudsavisa. ÅH! Fant nettopp ut biltema har en æpp! *Lekestund*
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #16 Skrevet 31. juli 2013 Flash Light Dataman TVguiden RunKeeper Spotify Anonymous poster hash: c3cdc...2dd
Gjest Hyssingen Skrevet 31. juli 2013 #17 Skrevet 31. juli 2013 completion (huskeliste/prosjekt-app) CandyCrush My media (så jeg kan passordbeskytte enkelte bilder) Dog Buddy (så jeg kan ha idNummer, veterinærnummer, medisiner osv, lagret på telefonen) Dyreguiden fra Agria så jeg kan førstehjelp på hunden om noe skulle skje Dropbox AppsGoneFree (og for tiden: teoriprøven, sertifikat og førerprøven appene)
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #18 Skrevet 31. juli 2013 Aviary, fotoredigering. Den beste jeg har vert borti, og lag har prøvd mange. Pinterest Firefox Ovuview (sykluskalender) IMdB Pocket (spar nettsider og les offline) Nrk radio og Nrk nyheter Evernote Selvfølgelig Facebook og instagram Circle launcher (organisere apper man bruker mye, ha f.eks et ikon for bilder, et for lesestoff, et for spill og et for sosiale medier, liggende på hjemskjermen med lett tilgang til valgte apper) Hva er poenget med en sykluskalender?Anonymous poster hash: dc183...67c
Gjest Funky Punk Skrevet 31. juli 2013 #19 Skrevet 31. juli 2013 Hva er poenget med en sykluskalender?Anonymous poster hash: dc183...67c For min del er det kjempekjekt fordi jeg har veldig ustabil syklus så jeg har problemer med å huske sist jeg hadde mensen. Jeg er ikke så heldig at jeg har mensen en gang pr mnd til så og si samme dato hver gang
fruBeist Skrevet 31. juli 2013 #20 Skrevet 31. juli 2013 Hva er poenget med en sykluskalender?Anonymous poster hash: dc183...67c Jeg har en fryktelig ustabil syklus, og synes det er greit å holde oversikt. Denne kalenderen kan og hjelpe med å finne ut av når man har eggløsning, for de som prøver å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå