Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For over 1 år siden ble det slutt mellom meg og samboer. Vi begge fant nye på kort tid som etterhvert viste seg og være rebaound. Vi fant tilbake til hverandre etter en god stund og mange døgn med snakking snakking å snakking!

Probleme mitt idag er at jeg har så lyst og dra på ferie til en bestemt plass, men dær var samboeren min med hun damen. Så jeg har rett og slett fått en sperre for og dra dit :-(

vi har vert i sammen i 10år og det er VI som skal dra og utforske plasser sammen føler jeg.

Tanken på at vi skal dra en plass han har vert og hygget seg sammen med noen andre blir så feil :-(

Noen som synes jeg tenker helt feil? Burde jeg ta med samboeren og barna og dra?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kaller dem begge for samboeren? Kanskje det er der problemet ligger da.

Ikke stedet.

Anonymous poster hash: 535d0...783

Skrevet

Har dere vært sammen i 10 år etter at han var med henne? Da sier jeg at du burde prøve å la det gå :) kan skjønne at det er ubehagelig, men det er deg han har vært sammen med de siste 10 årene, så det er tydeligvis deg han vil ha :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke bare dra et annet sted? Hvis det er et sted du veldig gjerne har lyst til å besøke kan du vel dra med en venninne?

Anonymous poster hash: 9fc82...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...