Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonymus
Skrevet

Etter et vondt samlivsbrudd,var jeg blakk sliten og manglet pågangsmot,Mine foreldre som har god økonomi hjalp til slik at endene møtes,jeg krevde mye av de,det samme gjorde min bror som hadde surret det ordentlig til for seg selv økonomisk.Dagen de sa stopp til å dele ut flere tusen kr hver måned måtte ta slutt,de er jo snart pensjonister å trenger å trygge sin alderdom. Saken er at jeg tjener alt for lite til å leve ok med mine barn som jeg har delt omsorg for.Hos min eks er det ikke noe å hente han betaler det han må ikke noe utover det.Min løsning blei å haste meg inn i et nytt forhold der jeg viste hans økonomi var veldig god,men det er et stort men, jeg gruer meg for hver gang han ønsker sex,han elsker å komme i munnen min,analsex å er etter min sak forholdsvis kinky seksuelt.Men han er også snill å gir meg og barna mine opplevelser vi ellers bare kunne drømme om slik som en ordentelig sommerferie. Saken er at jeg føler meg nesten som en prostituert ja jeg er nok sammen med han for at vi skal ha det bedre en met tom lommebok hvordan ser andre på dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å ta ansvar for deg slrv og dine barn og skaffe deg utdannelse og jobb? Hva om det blir slutt mellom dere også?vil du virkelig være avhengig av andre resten av livet? Det er jo falsktrygghet. Forkastelig å bruke mennesker på den måten bare fordi du ikke har tenkt lengre enn din egen nese

Gjest anonymus
Skrevet

Hva med å ta ansvar for deg slrv og dine barn og skaffe deg utdannelse og jobb? Hva om det blir slutt mellom dere også?vil du virkelig være avhengig av andre resten av livet? Det er jo falsktrygghet. Forkastelig å bruke mennesker på den måten bare fordi du ikke har tenkt lengre enn din egen nese

Jeg har en bra utdannelse å en grei jobb.Tjener mer en mange andre men har er ikke flink med penger,å har mye lån siden jeg måtte starte på nytt. Jeg begriper rett og slett ikke hvordan mange klarer seg alene.etter regninger er betalt er det nesten ikke noe igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en bra utdannelse å en grei jobb.Tjener mer en mange andre men har er ikke flink med penger,å har mye lån siden jeg måtte starte på nytt. Jeg begriper rett og slett ikke hvordan mange klarer seg alene.etter regninger er betalt er det nesten ikke noe igjen.

Vel, velkommen til virkeligheten. De fleste får det stramt økonomisk i perioder. Om du har mye lån så må du se om det er noe du kan greie deg uten. Bil, flytte til mindre leilighet ol.

At du ikke er flink med penger er din egen feil. At du bruker andre økonomisk er bsre kvalmt når du i tillegg egentlig tjener bra

Gjest anonymus
Skrevet

Vel, velkommen til virkeligheten. De fleste får det stramt økonomisk i perioder. Om du har mye lån så må du se om det er noe du kan greie deg uten. Bil, flytte til mindre leilighet ol.

At du ikke er flink med penger er din egen feil. At du bruker andre økonomisk er bsre kvalmt når du i tillegg egentlig tjener bra

Trenger bil for å gjøre jobben min.leiligheten min er normal å har ikke mer plass enn vi trenger,jeg veit jeg må bli bedre økonomisk. å er vel innerst inne enig i at det å bytte sex i penger er galt men tror det finnes utrolig mange der ute som gjør som meg for å leve godt.

Gjest Gjest
Skrevet

Trenger bil for å gjøre jobben min.leiligheten min er normal å har ikke mer plass enn vi trenger,jeg veit jeg må bli bedre økonomisk. å er vel innerst inne enig i at det å bytte sex i penger er galt men tror det finnes utrolig mange der ute som gjør som meg for å leve godt.

Så hva er det du egentlig vil ha svar på? Og hvorfor har du så mye lån om dukun har akkurat det du trenger?

AnonymBruker
Skrevet

Tror du må lære deg å leve etter evne. Får litt sånn "luksusfelle" følelse her. Du er ikke villig til å ofre ting du har hatt før, nå som du må priorietere lån.

At du bruker et annet menneske for penger mot sex vet du selv om er greit eller ikke.

Du bruker ungene dine som en unskyldning. De driter i penger.

Hvor mye sitter du igjen med etter at lånene, og bilen er betalt ?

Anonymous poster hash: 4d145...9fa
Gjest Gjest
Skrevet

Skaff deg en ryggrad kjerring. Kom deg ut av forholdet og skaff deg en skikkelig jobb/utdanning eller gi fyren skikkelig sex.

Gjest Gjest
Skrevet

Du har egentlig råd tiø å leve greit men du er ikke flink til å prioritere penger og dermed snylter du på andre for at du skal få i pose og sekk?

Herregud,jævla naut...

Gjest Gjest
Skrevet

Skaff deg en ryggrad kjerring. Kom deg ut av forholdet og skaff deg en skikkelig jobb/utdanning eller gi fyren skikkelig sex.

Les innlegget...ho har jobb og utdanning men ho er visst ikke så flink tiø å styre det økonomiske. Noe som gjør det enda mer patetisk å leve på et annet menneske...

Kunne nesten forstått det om ho omtrent ikke hadde råd til mat på bordet men det har ho jo. Hobare gidder ikke prioritere pengene...

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mannen din. Du er ikke sammen med ham, men med lommeboka hans.

Anonymous poster hash: 70e60...4d6
Gjest Gjest
Skrevet

Les innlegget...ho har jobb og utdanning men ho er visst ikke så flink tiø å styre det økonomiske. Noe som gjør det enda mer patetisk å leve på et annet menneske...

Kunne nesten forstått det om ho omtrent ikke hadde råd til mat på bordet men det har ho jo. Hobare gidder ikke prioritere pengene...

Har lest, derfor innlegget mitt.

Gjest anonymus
Skrevet

Klart det kan provosere,er nok lett å sitte på sin høye hest å fordømme, tror ikke jeg er den eneste som er i et økonomisk forhold for å kunne leve mye bedre,men den eneste her som tør å si det. Ingen er lykklig som blakk tro meg.

Skrevet (endret)

Klart det kan provosere,er nok lett å sitte på sin høye hest å fordømme, tror ikke jeg er den eneste som er i et økonomisk forhold for å kunne leve mye bedre,men den eneste her som tør å si det. Ingen er lykklig som blakk tro meg.

Den situasjonen hadde jeg aldri kommet i.

Lykkelig som blakk..........nei, kanskje ikke - men en beholder ihvertfall selvrespekten og selvbildet.

DET ville jeg ikke vært foruten!!

Lykke måles IKKE i penger!!!

Endret av jomfrua
  • Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Du er jo ikke blakk!!!! Du bsre gidder ikke prioritere!

JEG er blakk. Jeg har firetusen i mnd å leve for etter husleie, ikke har jeg bil heller. Men jeg er faktisk lykkelig til tross for at jeg er blakk.

Jeg blir kvalm av deg, du er ikke blakk så ikke sett deg i den båsen en gang....

Gjest Gjest
Skrevet

er du blakk??? du har jo penger sier du men du er ikke flink økonomisk. du er dum, ikke blakk...

skjønner ikke helt hva du vil ha svar på..

Gjest Gjest
Skrevet

TS er mer eller mindre en prostituert.

Gjest Gjest
Skrevet

TS er mer eller mindre en prostituert.

Jepp, i en litt flottere innpakning enn vanlig. Syns synd på barna hennes...

At ho kaller seg blakk er rett og slett forkastelig og et hån mot de som faktisk er fattige..

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, i en litt flottere innpakning enn vanlig. Syns synd på barna hennes...

At ho kaller seg blakk er rett og slett forkastelig og et hån mot de som faktisk er fattige..

Enig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg forstår deg jeg TS. Du ønsker bare å gi barna dine det beste. Selv om du hadde hatt en godt betalt jobb så må du jo nesten tjene dobbelt av husholdninger som har to inntekter for å opprettholde en normalt, god levestandard. Å ta mer utdannelse er krevende, ikke alle orker å gå i gang med det etter ett samlivsbrudd, ansvar for barn og full jobb. Jeg synes dere er raske til å dømme TS, livet er ikke bare sort/hvitt. Men når det er sagt så tror jeg faktisk barna dine hadde ønsket å ha deg for seg selv en stund til TS, og slippe å dele deg med en mann så kort tid etter bruddet. Men jeg ønsker deg i alle fall masse lykke til TS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...