Gå til innhold

Klistrelapper med navn til barnehage osv

Anbefalte innlegg

Gjest Lypcha
Skrevet

Datteren min begynner i barnehagen neste uke og jeg trenger sånne lapper til å sette på klær, matboks, drikkeflaske osv. Men har hørt at det er stor forskjell i kvalitet. Noen detter av med en gang, men andre holder i evigheter.

Er det noen som av erfaring kan anbefale hvilke jeg skal bestille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du kan google det. Foreldre og barn hadde en test.

Jeg har bestilt fra ludostore. Ikke de billigste, men fine! Og leveringa var kjapp! Bestilte de søndag og hadde de tirsdag! De skryter av at de er testvinnere.

AnonymBruker
Skrevet

Har god erfaring med klistrelapper til matbokser, støvler ol og strykelapper til klær. Tror jeg har bestilt fra merkalt.

Navnestempel er kjekt, men mitt tørket ganske fort ut, så jeg endte opp med strykelapper.

De har også kommet med klistrelapper som kan festes på klær (på feks vaskelappene ol), min erfaring er at disse er litt så som så, har hatt mange som faller av i vask og tørketrommel er helt håpløst.

Anonymous poster hash: d7824...a32
Skrevet

Jeg har god erfaring med Markmaster. Synes de sitter bedre enn andre merker, i allefall strykemerkene for klær.

Gjest Magdalene
Skrevet

Har alltid bestilt fra Navnelapper.no

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp bestilt fra presis.no (mener det var det de het?). Klistrelapper som kan klistres både på harde og myke overflater. Aner ikke om de holder seg på, men tar sjansen. Er så lei av strykelapper, det blir bare til at jeg ikke gidder å stryke for hvert nye plagg jeg kjøper. Var flink før eldstemann skulle begynne i barnehagen... men så stoppet det visst opp, bruker heller kulepenn eller sprittusj på vaskelappen.

Anonymous poster hash: 42a16...3ed
AnonymBruker
Skrevet

Oj, visste ikke at det var så mange forskjellige jeg. TS har nok litt å velge mellom. :P Jeg har alltid brukt fra labeldaddy.com, er kjempefornøyd i hvertfall. :) Bestilte derfra første gang fordi de var billigst, vet ikke om de er det nå lenger da, har bare fortsatt å bestille de samme lappene.

Anonymous poster hash: 47be1...165
Skrevet

Navnelapper.no. De sitter enda på klær jeg merket forrige høst. :-)

Gjest Lypcha
Skrevet

Tusen takk for alle tips. Her var det litt å sjekke ut :)

Skrevet

Ser presis.no er nevnt. Har veldig god erfaring med disse lappene som bare klistres på klær, uten stryking. De holder både i vaskemaskin og tørketrommel. Eneste gangene jeg har måttet erstatte forsvunne lapper, er de som er klistret på strikkaklær og noen ganger fleece. Men ellers holder de kjempegodt! Klistrer på termoser og matbokser, holder godt også i oppvaskmaskinen etter min erfaring.

• Liker 1
Skrevet

Har bestilt fra presis.no selv til snuppa mi som begynner i bhg om en mnd. Fikk anbefalt siden av ei venninne med 3barn i barnehage......gjenstår å se om hun har rett..;-)

Gjest Keikolina
Skrevet

Har bestilt fra askeladden.no, de bruker å være raske med å levere.

Skrevet

Har alltid bestilt på Navnelapper.no, kjempefornøyd:)

Gjest Yellowrose
Skrevet

Askeladden navnelapper er veldig god på kvalitet, synes man for mye for pengene og de sitter godt på både klær,sekk og matboks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...