LNT Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Tenkte vi som er på slankern kunne starte en tråd for å holde hverandre motiverte. Jeg kan starte: Mitt mål er å slanke bort 10-15 kg og selvfølgelig se fit ut før sommer 2014 fordi jeg skal gifte meg :D vil da se best mulig ut. Jeg sliter litt på motivasjon, og kunne tenke meg en treningsvenninne dersom noen her bor i Drammen og som ønsker å ha en å trene med? Send meg pm Ellers er det topp om vi kunne holde hverandre motiverte gjennom denne tråden. Startvekt (31 juli 2013): 67,3 Mål: ca 55 Delmål 1: 65 kg innen 11 august, da jeg drar på en ukes ferie. Tren med meg, gutter og jenter 1
xMaria Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Mitt mål er å få en flat mage og se bra ut i kjole til jul Startvekt: (Januar) 66.6 Veier nå : 57.6 Mål : 54 Endret 31. juli 2013 av xMaria
LNT Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2013 Mitt mål er å få en flat mage og se bra ut i kjole til jul Startvekt: (Januar) 66.6 Veier nå : 57.6 Mål : 54 Oi, gratulerer med nesten 10 kg vektnedgang! Får jeg spørre hvordan du har klart det? Treningsmengde og hva slags mat du har spist?
xMaria Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Oi, gratulerer med nesten 10 kg vektnedgang! Får jeg spørre hvordan du har klart det? Treningsmengde og hva slags mat du har spist? Takk Vell, fra januar til mai prøvde jeg egentlig ikke å gå ned i vekt, men da mistet jeg 2 kilo. Jeg spiste ikke godteri fra 12 mai til 6 Juli, så fra 12 mai til nå har jeg gått ned 7 kg. Til frokost har jeg som oftest to knekkebrød, jeg er ikke så veldig streng med hva jeg kan spise og hva jeg ikke kan spise så egentlig så har jeg ikke spist så sunt, jeg bare passer på med mengden av mat. Jeg har jogget minst 3 ganger uken og spiser bare godteri på lørdager. Jeg har også byttet ut cola med pepsi max Har vell egentlig ikke gjort så veldig mye, hm.. Lykke til med å gå ned i vekt og gratulere med bryllupet!
Redbull Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er med! Satt meg akkurat ett mål: 20kg ned til Desember. Det er 1 kg i uka. Nå er jeg dritt lei mine ekstra graviditetskg!! Startvekt: 87kg!! Blæh... Mål: 67 til midten av Desember.
LNT Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er med! Satt meg akkurat ett mål: 20kg ned til Desember. Det er 1 kg i uka. Nå er jeg dritt lei mine ekstra graviditetskg!! Startvekt: 87kg!! Blæh... Mål: 67 til midten av Desember. Jippi, så bra at du tar tak i de ekstra kiloene. Ikke det at du er feit (vet jo ikke hvordan du ser ut), men jeg mener det alltid er positivt å starte med trening for å komme i bedre form/bli mer fornøyd med seg selv Jeg selv har meldt meg inn på Aktiv for Alltid, Bjørn Granum sitt egetdesignet 8 ukers program for fettforbrenning hvor han påstår at man kan gå ned opp til 10 kg fett. Jeg har sett gjennom programmet og det passer veldig godt for de som helst vil trene hjemme. Skal prøve ut programmet til punkt og prikke når jeg har kommet hjem fra ferie, så får vi se hvor effektivt det er! Hvis ikke så har jeg sløst bort 300kr. Men oppdater vektnedgangen deres :D alltid morsomt å se fremgangen til folk, gir meg motivasjon og
Anehan Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Jeg vil være med! Skal forresten også gifte meg sommeren 2014!! Startvekt i desember 2012; 97 kg Idag veier jeg 84-85 kg. Midjemål 89 cm. Jeg endret kostholdet mitt i desember og har med hjelp av kun det gått ned. Har tenkt at jeg nå skal begynne å trene i tillegg Vil ned så mye som mulig, men håper å klare iallefall 10 kilo til i løpet av et år.
Redbull Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Jeg er med! Satt meg akkurat ett mål: 20kg ned til Desember. Det er 1 kg i uka. Nå er jeg dritt lei mine ekstra graviditetskg!! Startvekt: 87kg!! Blæh... Mål: 67 til midten av Desember. Forandra målet mitt til 10-15 kg. Litt vell overamasiøst med 1kg i uka i 20 uker! 1
Gjest Wei Wei Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Jeg er med. Startvekt 63 kg. Målet er 57 kg innen jul.
LNT Skrevet 5. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2013 Jeg spiser egentlig ikke så veldig mye daglig, bare 1-2 måltider, men går likevel ikke ned i vekt. Hva må gjøres?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Jeg spiser egentlig ikke så veldig mye daglig, bare 1-2 måltider, men går likevel ikke ned i vekt. Hva må gjøres? Spis mere Anonymous poster hash: 830c0...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå