Gå til innhold

Dusjer om kvelden og ikke om morgenen. Ekkelt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å spare tid om morgenen dusjer jeg alltid om kvelden, og ikke om morgenen. Er det kjempeekkelt? Har aldri følt meg ekkel eller fått beskjed om at jeg stinker..

Anonymous poster hash: 29cd7...472
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke! Da skal du ha rimelige skittne sengeklær ass:P Selv foretrekker jeg å dusje på kvelden, dusjer jeg på morran og må gå på jobb/skole mens håret enda er vått så bruser det noe helt sinnsykt.

Anonymous poster hash: 55ac5...146
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ekkelt. Jeg gjør det samme selv. Syns det er deilig at sengen er en ren sone :)

Så lenge du husker å vaske ansikt og hender på morgenen altså. Hendene kan gå mange rare steder på natten!

Anonymous poster hash: 2fce3...678
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det var noen som skrev at man svetter 0,5 liter gjennom natten! Så da er man kanskje full av svette om morgenen selv om man dusjet kvelden før..!?

Anonymous poster hash: 29cd7...472
  • Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Det er det beste i verden å dusje på kvelden før man legger seg! Mye heller det så har du jo rent og pent sengetøy lengre istedenfor å dusje på morgenen, gå å svette og bli ekkel etter en hel dag på jobb, for så legge seg i sengen sin.

Om man vinkler det den vegen er det eklere å dusje på morgene ;)

• Liker 5
Skrevet (endret)

Dusj når du vil! Du dør ikke om du har litt sengemidd på deg når du våkner, eller om du eventuelt har klødd deg i rumpa over natta.

Så lenge du husker å vaske ansikt og hender på morgenen altså. Hendene kan gå mange rare steder på natten!

Hvorfor er det viktig å vaske ansiktet om morgenen?

Endret av Yme
  • Liker 2
Skrevet

Jeg bruker å vaske meg nedentil og under armene om jeg dusjer på kvelden. Det er en grei regel understellsvask og armvask før ny truse og deo.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke ekkelt. Jeg gjør det samme selv. Syns det er deilig at sengen er en ren sone :)

Hvem vasker ikke hender og ansikt på morgenen? :hakeslepp:

Alle klør seg i rævva og andre ekle steder når de sover, for så pelle seg selv i ansiktet.

Skrevet

Hvem vasker ikke hender og ansikt på morgenen? :hakeslepp:

Jeg vasker aldri ansiktet mitt.

• Liker 6
Skrevet

Dusj når du vil! Du dør ikke om du har litt sengemidd på deg når du våkner, eller om du eventuelt har klødd deg i rumpa over natta.

Hvorfor er det viktig å vaske ansiktet om morgenen?

Fordi om natten kan du plukke deg på mange mystiske områder, for så ta deg selv i ansiktet. Vil du gå med rumpelukt i ansiktet på jobben kanskje?

Skrevet

Fordi om natten kan du plukke deg på mange mystiske områder, for så ta deg selv i ansiktet. Vil du gå med rumpelukt i ansiktet på jobben kanskje?

Men du kan jo plukke på resten av kroppen også, så med den logikken må du jo dusje hele kroppen, om du ikke vil at det skal lukte rumpe av deg.

• Liker 15
Skrevet

Jeg plukker ikke på meg selv i søvne.

• Liker 3
Skrevet

Gjør det samme selv ofte.

Sengetøyet vil jo være rent når hun dusjer på kvelden før hun legger seg....

• Liker 1
Skrevet

Hvordan i alle dager kan du vite det? Om du klør en plass i søvne, sender hjernen signaler til hånda di om at den skal klø deg der selv om du sover.

• Liker 1
Skrevet

Ikke jeg heller. Jeg våkner i samme stilling som jeg sovner i, stort sett, og hos de fleste mennesker, er kroppen så godt som paralysert når man har sovna, så man ikke skal skade seg selv.

• Liker 3
Skrevet

Men du kan jo plukke på resten av kroppen også, så med den logikken må du jo dusje hele kroppen, om du ikke vil at det skal lukte rumpe av deg.

Ja, men det er jo ansiktet. Hva med øyerusk og størknet sikkel som kan forekomme?

• Liker 2
Skrevet

Hvordan i alle dager kan du vite det? Om du klør en plass i søvne, sender hjernen signaler til hånda di om at den skal klø deg der selv om du sover.

Fordi jeg ikke klør i søvne til vanlig. Selv ikke myggstikk klør da

Skrevet (endret)

Den gjør ikke det. Når du sover, skiller hjernen din ut stoffer som gjør at kroppen din paralyseres, så du ikke skal skade deg selv. Det er dette som er årsaken til at noen mennesker opplever søvnparalyser, blandt annet. Du kan lese det i linken jeg posta over her.

Ja, men det er jo ansiktet. Hva med øyerusk og størknet sikkel som kan forekomme?

Det har jeg aldri opplevd å ha.

Endret av Yme
Skrevet

Det kan man jo bare pille ut av øyet. Høres ut som du burde få deg sånne votter som man har på hendene til babyer.

• Liker 10
Skrevet

Fordi jeg ikke klør i søvne til vanlig. Selv ikke myggstikk klør da

Hvordan kan du vite at du ikke klør deg selv i søvne? Har du overvåkning av deg selv eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...