AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Hvordan vil du at forholdet ditt skal være? Hva ønsker du at partneren din skal kunne forstå om deg, de viktigste behovene? Hvordan gjør man deg lykkelig? Hva er ditt drømmeforhold ! Ikke alt trenger å være realistisk. Vi bærer alle et syn på hvordan et forhold burde være. Anonymous poster hash: 6baa0...487
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Vel. Vil bli behandlet som en prinsesse, at han skal kjøpe smykker, blomster, spandere middager, ha et heftig lidenskapelig sexfylt forhold. At han gir meg masse komplimenter og oppmerksomhet, og at jeg gir han det. At vi kan flørte mye med hverandre, og det er alltid like spennende, og at han ikke en gang ser på andre jenter, for alt han vil se på er meg. Vi må også ha en åpen og bra kommunikasjon. Men ikke om alt mulig, vil at ting skal være litt mystisk og spennende hele tiden. Og med dyp og ekte kjærlighet, uten sjalusi og usikkerhet og problemer. Well. Er i forhold nå, var vel ikke akkurat det jeg beskrev, men min kjæreste er herlig for det. Anonymous poster hash: 3aea3...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå