Gå til innhold

Burgeranmeldelser lokale steder rundt omkring i det ganske land

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For oss som er på reise, jeg kjører Bergen-Trondheim titt og ofte, og da passer det seg med middag litt over halvveis, derav de stedene under. Men kom gjerne med anmeldelse fra hele landet. Det som er interessant er steder som absolutt kan anbefales, og tilsvarende motsatt steder man må holde seg unna om man skal nyte en skikkelig burger. McDonald's og Burger King er ikke interessant her.

Lom

HamburgerEsso-stasjon på andre siden av veien fra Fossberg Hotell. Terningkast 6.

Rett og slett en fantastisk god burger! Kjøpte den støsste som var. Så god at har stoppet der to ganger for å kjøpe burgeren. Konge. Prisen? Husker ikke en gang, siden det var så godt, men tror ikke det var noe svindelpris a la den neste anmeldelsen.

Vågå

Hamburgermeny Bokhandel'n kafé: Terningkast 2.

Pris: 205 kr for hamburger, pommes frites og 0,5 liter drikke. Det dyreste jeg noensinne har sett når det gjelder en simpel hamburgermeny. At burgeren var nokså dårlig gjorde det bare enda mer skandaløst.

Negativt:

-Burgeren: Latterlig! Jeg mener jeg kjente igjen hamburgerbrødet fra Rema 1000, Kiwi eller noe sånt! Og kjøttet likedan. Butikk-burger som ikke smakte noe særlig til denne høye prisen? Skandaløst!

-Ble bedt om å taste inn ev. driks FØR man hadde fått maten! Hvordan kan man vite hvordan smaken og servicen er på forhånd? Gav selvsagt 0. Kanskje derfor de lagde så dårlig burger?

-Knapt med kullsyre i Bon Aqua'en. Mistenker at det var noe galt med flaska, ingen bruselyd ved første gangs åpning.

Positivt:

-Pommes frites ikke så aller verst.

Anonymous poster hash: 38273...d90
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dombås

Moskusburger på en eller annen kafé, i 2. etasje et sted. Terningskast 5.

Anonymous poster hash: 38273...d90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...