Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi "dreiv på" med en kar, som hun var helt sikker på at hun ikke ville være sammen med, vi hadde lenge tulla om at jeg trengte og ha sex med en til så jeg hadde et morsomt nr. på antall sex partnere. vi drakk den dagen, og han fyren kom på besøk, vi fant ut der og da at dette var en god ide og ha sex alle 3. det skjedde 2 ganger, begge i fylla. plutselig skjedde det at venninna mi og denne karen ble kjærester, og nå venter dem en unge. Jeg føler meg så jævelig for at jeg har hatt sex med han, burde jeg snakke med venninnen min om hendelen eller bare la det være? jeg ser på hun at hun ikke liker det når han tar det opp.

Anonymous poster hash: 90037...b0f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hun vet om det? Var hun med på det?

Forstod ikke helt hva du mente her. Men dersom hun vet det/var med, så er det ingen grunn til å rippe opp i det. Men om hun ikke vet om det, så ville jeg fortalt det ganske raskt. Det burde komme fra deg, tenk om hun får vite det fra noen andre lenge etter?

Skrevet

La det selvfølgelig ligge. Hva i alle dager er poenget med å ta det opp? Er det noe som plager dem innad i forholdet, så snakker de med hverandre for så eventuelt si i fra til deg om at de ønsker en prat.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

congratulations-youre-pregnant-card.jpg

Anonymous poster hash: cc055...58f
AnonymBruker
Skrevet

hun er min bestevenninne, og hun var med på det. det skjedde for et halvt år siden,

Skrevet

Leave it. Dette er ikke ditt problem lengre, det er faktisk deres. Det er nesten så det ikke er din sak lengre heller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var jo med på det , og det plager meg hver gang jeg blir med på turer som han er på, og hun syns det er irriterende at jeg ikke vil være med når han er med. det gnager i meg at dette skjedde.

Skrevet

Dersom du vil risikere å ødelegge noe vennskap, så tar du det opp. Jeg ville bitt det i meg å lagt lokk på det. Det skjedde i fylla, det var ingen følelser involvert. Kanskje det kommer en KG'er med et bedre råd, men dette er mitt.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du vil risikere å ødelegge noe vennskap, så tar du det opp. Jeg ville bitt det i meg å lagt lokk på det. Det skjedde i fylla, det var ingen følelser involvert. Kanskje det kommer en KG'er med et bedre råd, men dette er mitt.

Det vil nok ikke ødelegge vennskapt, men er jo ikke bare bare og ta opp et sånt tema, jeg får tenke litt mere på det, før jeg bestemmer meg for og ta det opp, eller la det være

Gjest Gjest
Skrevet

Venninna mi "dreiv på" med en kar, som hun var helt sikker på at hun ikke ville være sammen med, vi hadde lenge tulla om at jeg trengte og ha sex med en til så jeg hadde et morsomt nr. på antall sex partnere. vi drakk den dagen, og han fyren kom på besøk, vi fant ut der og da at dette var en god ide og ha sex alle 3. det skjedde 2 ganger, begge i fylla. plutselig skjedde det at venninna mi og denne karen ble kjærester, og nå venter dem en unge. Jeg føler meg så jævelig for at jeg har hatt sex med han, burde jeg snakke med venninnen min om hendelen eller bare la det være? jeg ser på hun at hun ikke liker det når han tar det opp.

Fy søren så mange problemer man hadde sluppet om man bare hadde oppført seg skikkelig istedet for, vel, slik som dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...