Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget meg en hjemmeside som omhandler prøving, temping, osv.

Sitter nå og lager en FAQ - ofte stilte spørsmål, bassert på hva folk ofte spør om her inne.

Det er litt vanskelig å huske hva som oftest går igjen, så jeg lurer på om dere kan hjelpe meg...

Her er den faq-siden jeg har laget, så kan dere se hvilke spørsmål jeg har med allerede....

Jeg hadde blitt kjempeglad om dere kunne hjelpe meg....

(Så får dere bære over med at siden ser litt amatør-messig ut enda- er ikke helt ferdig med finpussen, som dere skjønner) :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Dette var en kjempe-idé :D

Ikke for å være pirkete, men du har en skriveleif på siden din... Under "Når kan jeg teste for å finne ut om jeg er gravid eller ikke?"... (froventer = forventer)

Kommer ikke på noen spørsmål akkurat nå jeg, men det er sikkert mange som kommer med bidrag etterhvert!

Igjen; et flott initiativ!!! :klappe:

Skrevet

Ikke for å være pirkete, men du har en skriveleif på siden din... Under "Når kan jeg teste for å finne ut om jeg er gravid eller ikke?"... (froventer = forventer)

:oops:

Skal da vel selvfølgelig rette opp det der i morgen, så takk for at du sa ifra.

Men nå skal jeg gå til sengs.

Håper mange svarer meg her, og hjelper meg med å få siden bedre

*klem*

Skrevet

Hadde vært supert om du hadde tatt med forkortelser og betydniger av de. F eks: EL = eggløsning etc..

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Veldig bra, Chiquita! :D

Men jeg savner noe: Hva med Hvor lenge er det normalt å måtte prøve før man blir gravid? og skrive noen ord om hvor store forskjeller det er; alt i fra første syklus til flere år, og skrive noe om når man evt. bør kontakte lege for utredning, og nevne kort hva som blir sjekket da.

Det var nå et forslag bare :sjenert:

:klem: fra Hulderjenta

Skrevet
Hadde vært supert om du hadde tatt med forkortelser og betydniger av de. F eks: EL = eggløsning etc..

Jeg har dette her

Eller var det kanskje ikke dette du tenkte på???

(Ups, der så jeg at en link på siden var blitt feil - får rette den opp senere i kveld) :wink:

Men jeg savner noe: Hva med Hvor lenge er det normalt å måtte prøve før man blir gravid? og skrive noen ord om hvor store forskjeller det er; alt i fra første syklus til flere år, og skrive noe om når man evt. bør kontakte lege for utredning, og nevne kort hva som blir sjekket da.  

Selvfølgelig må dette være med - ærlig talt så har jeg ikke husket den "problemstillingen" der.

Skal legge den inn senere i kveld....

Og - dersom dere ikke er enige med de "svarene" jeg gir, eller noe annet som står på siden, så vil jeg gjerne høre det (for jeg sitter jo ikke med fasiten da - jeg skriver jo bare ut fra egne erfaringer og hva jeg har lest er erfaringene til andre) :oops:

*klem*

Skrevet

Jeg har dette her

Eller var det kanskje ikke dette du tenkte på???

(Ups, der så jeg at en link på siden var blitt feil - får rette den opp senere i kveld) :wink:

Jo det var noe sånt jeg tenkte men fant ikke på din side. Men ser ut som du har fått den i orden nå :)

....hvis det er mye tull med programmet du bruker kan du prøve på denne tjenesten http://www.mamut.com/web/det.asp?id=1481 som er gratis. Jeg har laget et par sider med denne og er veldig grei å bruke :)

Skrevet

Jo det var noe sånt jeg tenkte men fant ikke på din side. Men ser ut som du har fått den i orden nå :)

....hvis det er mye tull med programmet du bruker kan du prøve på denne tjenesten http://www.mamut.com/web/det.asp?id=1481 som er gratis. Jeg har laget et par sider med denne og er veldig grei å bruke :)

Er ikke så mye tull med det - tullet kommer til nå bare fra meg, desverre :ler:

Har prøvd mamut tidligere og fant jo det veldig enkelt, men jeg tror jeg liker geocities bedre, faktisk.

Men driver jeg og lærer meg å lage "ordentlige" sider selv da, så denne siden er bare "midlertidig", men det fungerer for meg.

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...