Gjest TS Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Noen skrev: "Det er en deilig følelse når man får lurt noen som er i et forhold i seng. Særlig hvis det er noen som har barn. " i innlegg 8 i denne tråden: "Jeg har bestemt meg for og forføre min bestevenns kone" på forum for Seksualitet. Er det virkelig slik, at enkelte har en sadistisk grunn for å forføre noen som er i forhold, og at de da gjør det kun for å ødelegge for den de forfører, partneren til den de forfører og barna til den de forfører? Å være sadistisk eller å ha ødeleggelseslyst, er det mange som er slik?
Lirael Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Håper da for all verdens skyld ikke det er mange som er slik. Det er rett og slett ondskapsfullt.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Nei, jeg håper da inderlig ikke at det er så mange av disse. I mine kretser styrer alle single unna folk i forhold hvertfall, så personlig har ikke opplevd at denne tendensen er så veldig stor. Det har jo hendt at det har vært sidesprang med varierende resultater, men blant de single er retningslinjene deres veldig grei sånn sett, slik jeg har fått inntrykk av. Anonymous poster hash: 8c3c4...d92
Gjest TS Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Ja. Anonymous poster hash: b0224...6c5 Takk for svar! Her har de det gjelder t.o.m. sin egen blog for utveksling av erfaringer: http://psychopathyawareness.wordpress.com/
Gjest TS Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Håper da for all verdens skyld ikke det er mange som er slik. Det er rett og slett ondskapsfullt. Vi får håpe det. Du har rett i at det er ondskapsfullt. Dessverre er det en viss %del mennesker som plager andre for å oppnå tilfredstillelse til seg selv.
Gjest TS Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Nei, jeg håper da inderlig ikke at det er så mange av disse. I mine kretser styrer alle single unna folk i forhold hvertfall, så personlig har ikke opplevd at denne tendensen er så veldig stor. Det har jo hendt at det har vært sidesprang med varierende resultater, men blant de single er retningslinjene deres veldig grei sånn sett, slik jeg har fått inntrykk av. Anonymous poster hash: 8c3c4...d92 Det er bra at de fleste single styrer unna folk i forhold, og at det er et fåtall som går inn for å ødelegge for andre.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Men det er jo så gøy å ødelegge for andre! Anonymous poster hash: b0224...6c5 1
Gjest TS Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 Men det er jo så gøy å ødelegge for andre! Anonymous poster hash: b0224...6c5 Hvis du er slik at du ikke har evne til medfølelse og samvittighet, og driver og ødelegger for andre, har du heller ikke evne til å føle anger for det du har gjort ovenfor de du skader. Men du kan komme til å angre deg for din egen del, om noen hevner seg på deg eller styraffer deg for det du har gjort. Det finnes heller ingen unnskyldning for å skade andre, når du er klar over at det du gjør er galt.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Det er bra at de fleste single styrer unna folk i forhold, og at det er et fåtall som går inn for å ødelegge for andre. Enig. Det er ingenting som er så unødvendig som andre, som bevisst går inn for å ødelegge for folk. Anonymous poster hash: 8c3c4...d92 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #11 Skrevet 30. juli 2013 Hvis du er slik at du ikke har evne til medfølelse og samvittighet, og driver og ødelegger for andre, har du heller ikke evne til å føle anger for det du har gjort ovenfor de du skader. Men du kan komme til å angre deg for din egen del, om noen hevner seg på deg eller styraffer deg for det du har gjort. Det finnes heller ingen unnskyldning for å skade andre, når du er klar over at det du gjør er galt. Hvorfor skal jeg unnskylde meg? Jeg er slem, og det innrømmer jeg glatt. Anonymous poster hash: b0224...6c5 1
Gjest TS Skrevet 30. juli 2013 #12 Skrevet 30. juli 2013 Hvorfor skal jeg unnskylde meg? Jeg er slem, og det innrømmer jeg glatt. Anonymous poster hash: b0224...6c5 Hvordan kan du tillate deg å ødelegge for andre?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #13 Skrevet 30. juli 2013 Hvordan kan du tillate deg å ødelegge for andre? Det er da ikke kriminelt. Anonymous poster hash: 5a2aa...d68 1
Gjest TS Skrevet 30. juli 2013 #14 Skrevet 30. juli 2013 TS, on 31 Jul 2013 - 00:20, said: Hvordan kan du tillate deg å ødelegge for andre? Det er da ikke kriminelt. Anonymous poster hash: 5a2aa...d68 Hva mener du med det? Mener du at du ikke ville tillatt deg selv å gjort disse tingene mot andre dersom du visste at det var stor sjanse for at du kom til å bli straffet for det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå