AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Finner sjelden jeans med god passform - som holder passformen. Har kjøpt bl.a. på Cubus, men de blir fort slitte og mister fort formen, slik at de blir "hengete" på rumpa/lårene. Bruker str 44/46, så det også gjør at gode jeans er vanskelig å finne. Noen som har tips til hvor jeg kan finne bra jeans? Liker best slim fit og litt høye på livet. Anonymous poster hash: 7fc2b...8dd
Addi Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 "Desverre" er jeansene bedre desto dyrere, etter min mening. Er selv veldig fornøyd med Levis sine, men de ligger ofte opp rundt tusenlappen. Jeg pleier å vente til storsalg på Carlings før jeg kjøper disse BikBok sine bukser ligger rund 500 kr, men kvaliteten strekker ikke like langt. De blir litt hengete slik du beskriver, mens syntes likevel de er bedre en Cubus sine. Dette var kanskje litt dårlig svar, men håper det hjalp litt hvartfall
skruf Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Levis har gode bukser, om enn noe dyre. Har i det siste oppdaget Line of Oslo sine jeans, det er kjempegode! Men en smule dyre de også, ca 1000kr. Var en periode veldig begeistret for Dr Denim buksene, og likedan Never Denim, men kvaliteten var ikke så bra. Satt knallgodt i starten, men etter noen vask så var de ikke like gode lengre. Når det kommer til jeans så synes jeg at pris og kvalitet ofte henger sammen.
Kicki_90 Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Mac dream jeans med smale ben. Jeg er normalt en 40/42, men der må du ned i str pga stretchen, noe som gjør at en 40 eller 42 sikkert vil passe deg. De er høye i livet og former seg etter kroppen. Kjøper de på Vic. koster 1100-1200 pr bukse, men de er verdt hver krone.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 "Desverre" er jeansene bedre desto dyrere, etter min mening. Er selv veldig fornøyd med Levis sine, men de ligger ofte opp rundt tusenlappen. Jeg pleier å vente til storsalg på Carlings før jeg kjøper disse BikBok sine bukser ligger rund 500 kr, men kvaliteten strekker ikke like langt. De blir litt hengete slik du beskriver, mens syntes likevel de er bedre en Cubus sine. Dette var kanskje litt dårlig svar, men håper det hjalp litt hvartfall Tusen takk for svar og gode tips! Fant Levis på salg på Carlings idag (599kr, før ca 1000kr tror jeg) - jippi! Er en sånn Curve-modell. Sitter supergodt, og håper passformen holder seg! Cubus sine blir fort "hengete", synes jeg. Levis har gode bukser, om enn noe dyre. Har i det siste oppdaget Line of Oslo sine jeans, det er kjempegode! Men en smule dyre de også, ca 1000kr. Var en periode veldig begeistret for Dr Denim buksene, og likedan Never Denim, men kvaliteten var ikke så bra. Satt knallgodt i starten, men etter noen vask så var de ikke like gode lengre. Når det kommer til jeans så synes jeg at pris og kvalitet ofte henger sammen. Takk for gode tips! Greit å vite hvilke som ikke er verdt å kjøpe også! Enig i at pris og kvalitet ofte henger sammen. Mac dream jeans med smale ben. Jeg er normalt en 40/42, men der må du ned i str pga stretchen, noe som gjør at en 40 eller 42 sikkert vil passe deg. De er høye i livet og former seg etter kroppen. Kjøper de på Vic. koster 1100-1200 pr bukse, men de er verdt hver krone. Takk! De skal jeg se etter neste gang - TS Anonymous poster hash: 7fc2b...8dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå