Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 i morgen har min gamle mor og far vært gift i 20 år.. jeg som datter burde jeg ha kjøpt noe til dagen???
Gjest King James Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 hvorfor skulle du det jeg kjøpte ingen ting til mamma og pappa da de hadde 25 års bryllups dag
snexi Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Mine foreldre har vert gift i 31 år på onsdag. Men jeg synest slettes ikke de er gamle. Begge i 50 årene. Viss du har muligheten til det, så ville jeg dratt på besøk til dem.... Mine bor ca 5 mil fra meg, og jeg hadde tenkt å ta turen med hjemmelaget kake og blomster. Vet de setter like mye pris på det som en dyr gave...
Pusekatt Skrevet 19. april 2004 #5 Skrevet 19. april 2004 Jeg tror de ville sette stor pris på en liten oppmerksomhet! Lillebroren min og jeg bestilte 2 flybilletter til Roma (og spanderte den ene) da våre foreldre feiret 20-års-bryllupsdag. Dagen ble feiret på restaurant i Oslo, og det ble satt STOR pris på! Nå trenger man jo ikke nødvendigvis kjøpe flybilletter, men en gave av noe slag ville jeg definitivt ha kjøpt - hvertfall når det er slike runde år.
Veslejenta Skrevet 19. april 2004 #6 Skrevet 19. april 2004 Når foreldrene mine hadde 30 års bryllupsdag sent i sommer, så inviterte de med seg oss (barna sine) ut for å spise. Var veldig koselig! Så til gjengjeld spanderte vi revybilletter på dem i Oslo. Slik at de kunne gjøre noe sammen, men også så de kunne overnatte hos en av oss "ungene" som bor i Oslo. (De bor på Østlandet et sted.)
LilleBille Skrevet 19. april 2004 #7 Skrevet 19. april 2004 hvorfor skulle du det jeg kjøpte ingen ting til mamma og pappa da de hadde 25 års bryllups dag .. synes kanskje det er hyggelig at barn viser at de setter pris på sine foreldre ...
asterix Skrevet 20. april 2004 #8 Skrevet 20. april 2004 i morgen har min gamle mor og far vært gift i 20 år.. jeg som datter burde jeg ha kjøpt noe til dagen??? Om de er gamle når de har vært gift i bare 20 år må de ha giftet seg seint? Har selv vært gift i over 14 år allerede og vil fortsatt være langt fra å være gammel om 6 år...
Ugla Skrevet 20. april 2004 #9 Skrevet 20. april 2004 i morgen har min gamle mor og far vært gift i 20 år.. jeg som datter burde jeg ha kjøpt noe til dagen??? Tror nok de vil sette pris på en liten hilsen, ja. Blomst var et godt forslag, eller kanskje noe i porselen? De har jo porselenbryllup! (Er det forresten ikke en blomst som heter/kalles "porselensblomst"...??) Og om 5 år har de sølvbryllup!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå