Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....den siste biten med sjokolade, rett foran nesa på godtesyk mann.

Er ikke dette et bevis på at kvinner er nådeløse, brutale skapninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt. Makan til hjerteløs handling.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Kom deg inn i burkan din du! Du har ikke en gang lov til å bruke nettet uten å be om lov fra en mann!

Skrevet

Hjerteløst og fullstendig uten empati, hvorfor er det nesten alltid menn som må være offeret for slikt?

Gjest Blondie65
Skrevet

Nei nei nei. Det var tvertimot en uegoistisk og oppofrende handling - hun hindret han i å måtte falle for en fristelse som kunne ledet direkte til innkjøp av en 200 grams sjokolade på veien hjem.

Skrevet

Helt irrelevant i denne settingen - hvem kan se en godtesyk mann i øynene og så frarøve ham det eneste han ser frem til? Monster, spør du meg?

Skrevet

Jeg kjenner forresten til flere tilfeller der kvinner har gjort ubotelig skade:

En farget mannens nye boksere rosa i vaskemaskinen, en annen krympet en genser han hadde fått fra sin bestemor.

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Enhver godtesjuk kvinne. Her må man være først ute og sikre seg før den godtesjuke premenstruelle hurpen slår til.

Skrevet

Hvem tror dere har vært på ferde her?

Er det en mann? - neppe!

• Liker 1
Skrevet

Kvinner HAR faktisk førsterett på å få sjokoladen hvis den finnes i huset. Bare dersom hun ikke har lyst på sjokolade, kan mannen få den. Derfor spiser de fleste menn svært lite sjokolade...

• Liker 2
Skrevet

Da var ikke mannen kjapp nok på labben. Førstemann til mølla :P

Skrevet

Men burde ikke menn få noen ekstrasekunder, siden de tydelig er " det svake kjønn" i sjokoladekampen?

Gjest Blondie65
Skrevet

Ingen ekstra sekunder! Menn kan stå og tisse, slipper mensen og må ikke føde. Da er det soleklart at i sjokoladeskålen har damene rangen. Sånn er det bare. Deal with it.

Skrevet

Jeg syns nå synd på disse stakkars mennene da. Jeg ser hver dag her inne på kg. hvordan menn føler seg forbigått av kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...