AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Jeg hadde typisk kommunegrått hår som ble veldig lyst om sommeren, men så begynte jeg å farge det. Jeg har flere ganger prøvd å gå tilbake til blondt, noe som forsåvidt har fått greit, men det ser alltid veldig "stripete" ut og etterveksten blir hard. Er det mulig å f.eks farge alt hår til den naturlige fargen (er det i så fall vanskelig å finne den fargen?), og så ta striper som glir pent inn som om håret er solbleket? For det er vel ikke mulig at farget hår vil solblekes veldig blondt? For et år siden skulle en frisør farge håret mitt i min naturlige farge, men jeg endre opp med en rød #6.. Etterveksten min så nesten sølv ut.. Anonymous poster hash: 448a7...75c
Gjest Rori Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Du kan bleke alt hår og så farge så tilnærmet din egen farge som mulig. Jeg gjorde selv dette, og frisøren ba meg vente tre måneder uten å farge ettervekst, så bleket hun alt håret unntatt ettervekst, og så farget hun det blekede håret så likt som etterveksten som mulig. Jeg kan se et aldri så lite skille om jeg studerer håret i dagslys, men jeg ble generelt veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Du kan bleke alt hår og så farge så tilnærmet din egen farge som mulig. Jeg gjorde selv dette, og frisøren ba meg vente tre måneder uten å farge ettervekst, så bleket hun alt håret unntatt ettervekst, og så farget hun det blekede håret så likt som etterveksten som mulig. Jeg kan se et aldri så lite skille om jeg studerer håret i dagslys, men jeg ble generelt veldig fornøyd Takk for svar Det hørtes jo greit ut, fikk du naturlig solbleket hår da?Anonymous poster hash: f80c2...e8a
Gjest Rori Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Takk for svar Det hørtes jo greit ut, fikk du naturlig solbleket hår da?Anonymous poster hash: f80c2...e8a Jeg har fått det nå denne sommeren Men nå har jeg ikke farget håret på godt over ett år, så det er ganske mye naturlig farge i det nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå