Gå til innhold

Manglende svar på invitasjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt oppgitt over våre gjester in spe - over 20 av dem har ikke svart innen fristen, som var på torsdag. Så nå må vi sende masemail og det er jo ikke noe hyggelig. Er folk generelt sløve, eller er deres gjester flinke til å svare innen fristen?

Jeg synes det er ganske uhøflig å ikke svare på en bryllupsinvitasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er ganske uhøflig å ikke svare på en bryllupsinvitasjon.

:Nikke:

Men det kan jo hende at de har glemt det da.

*klem*

Skrevet

Jeg har sagt det før - i mine øyne er det mangel på folkeskikk å ikke svare på invitasjoner. MAKAN! :fy:

Gjest Poirot
Skrevet

:Nikke:

Men det kan jo hende at de har glemt det da.

*klem*

Over 20 stk???

Skrevet

Over 20 stk???

Nei ikke alle 20 selvfølgelig, men en del av dem vil jeg tro....

Skrevet

Ja, så klart regner jeg med at de har glemt det, men det er jo akkurat det som føles litt trist. Ikkeno artig å bli glemt.

Skrevet

Vi ba om hjelp fra familien vi, til å ringe og purre. Det var skikkelig flaut da... Det var mange som glemte å svare, glemte å komme, kom feil etc. Bryllup er så viktig, tross alt, at jeg fatter det ikke.

Folks folkeskikk er helt ubetalelig og slutter aldri å forundre meg.

Skrevet
Vi ba om hjelp fra familien vi, til å ringe og purre. Det var skikkelig flaut da... Det var mange som glemte å svare, glemte å komme, kom feil etc. Bryllup er så viktig, tross alt, at jeg fatter det ikke.

Glemte å komme og kom feil :o

Skrevet

En frist er til for å holdes mener nå jeg :evil:

Skrevet

Jeg satt akkurat og tale selv hvor mange som har svart, og det er faktisk 110 som ikke har svart enda! :o

Greit at fristen ikke går ut før om 10 dager, men de fikk jo invitasjonene for en og en halv mnd siden! :-(

Skrevet

Blir helt sjokkert jeg, folk må da ta det litt seriøst, de må da vite at det koster mye tid og penger men kan jo ikke dekke på til 20 stykker til i tilfelle de kommer heller. Nei sånn oppførsel går jo bare ikke ann.

Skrevet
Jeg satt akkurat og tale selv hvor mange som har svart, og det er faktisk 110 som ikke har svart enda! :o  

Greit at fristen ikke går ut før om 10 dager, men de fikk jo invitasjonene for en og en halv mnd siden! :-(

Om dere får svar over telefon så vil dere få det travelt nå i de dagene som kommer :ler:

Skrevet

Å svare innen fristen burde være en selvfølge. Vår frist er på onsdag og vi mangler fremdeles svar fra femten stykker.....

Skrevet

Om dere får svar over telefon så vil dere få det travelt nå i de dagene som kommer :ler:

Ja, det er gjennom tlf, så jeg får vel ladde den skikkelig nå da! :wink:

Skrevet
Jeg har sagt det før - i mine øyne er det mangel på folkeskikk å ikke svare på invitasjoner. MAKAN! :fy:

Syns jeg og. Jeg startet en ganske lik tråd forrige uke, da vår frist gikk ut og vi manglet 4 svar.

Men 20 svar var jo voldsomt da!!?? Vi fikk heldigvis svarene dagen etter utgått frist! Irriterende det og. Man setter jo ikke en frist for morro skyld!! Se det an noen dager du, ellers ville jeg sendt ut purremail!!!!

Skrevet

Jeg blir redd her :o

Håper for all del våre gjester svarer på tida, har gitt dem god tid, kanskje for god tid...?

Kunne aldri falle meg inn å glemme å svare på en bryllupsinvitasjon! Det er jo så koselig med bryllup. Nei, dette er minst elendig oppførsel :evil:

Skrevet

UFATTELIG!!!!Man GLEMMER da ikke noe sånt?!

Heidi 25, jeg ble dødsnysgjerrig, en av mine store svakheter :oops:

Hvor mange gjester skal dere ha, når det er 110 som ikke har svart enda? :o

Skrevet

Vi har frist 1. mai, og av skriftlige svar har vi vel til nå fått fra ca 8 av drøyt 70 inviterte....! Flere har sagt de kommer, men har ikke notert meg det siden jeg regner med at de sender svarkortet i retur.

Vi sendte med svarkort fordi vi ønsker svar skriftlig. Det er mye å holde orden på i forbindelse med et bryllup. Vi skal ha tre-retters middag med fri drikke, noe som beløper seg til ganske mye pr. pers. Synes det blir for dumt å måtte ta kontakt med de inviterte for å høre om de kommer, men må nesten gjøre det for å vite hvor mange man skal betale for på festen.

Skrevet

Vi opplevde akkurat det samme, og det er fryktelig irriterende. Vi purret ingen, og noen(4 invitasjoner) fikk vi faktisk aldri svar fra..... :evil:

Det var ikke så farlig for oss, for dette var kaffigjester, men jeg synes det er frekt å ikke svare på en innbydelse. Skjønner jo at dette ikke oppleves som like viktig for andre enn for brudeparet, men jeg synes det er sårende når noen bryr seg så lite om at de er invitert til noe som er en av de viktigste dagene i brudeparet sitt liv, at de ikke engang gidder å svare. :(

Lurer på hva slike folk tenker når det er de som ikke får svar på sine innbydelser?

Skrevet

Vi mangler svar fra 8, og hadde svarfrist den 18 april. Vi fikk også et par telefoner i går, fra noen som hadde glemt svarfristen. Søndag, dagen da svarfristen gikk ut, stod telefonen ikke stille. Så nesten alle av våre gjester ventet til siste dag, innen de ringte og sa i fra om de kommer eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...