Gå til innhold

Om generasjoner


Thea

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mange generasjoner som finnes i familien din.

Vi er 5 generasjoner i min familie.

Her er det Tippoldemor (min oldemor) på som er 91 år.Ei kjempe koselig knøtt lita dame som sitter og hekler duker dagen lang.

Tippoldefar (min oldefar) på 98 år som hele tiden føler et behov for å snakke om hans alder som da snart er 100 år icon_smile.gif

Oldemor (min bestemor) på 68 år som er den desidert beste bestemora som finnes.Vi er Lollipopp`o maner begge to icon_smile.gif

Også mammaen min som er den kjekkeste og snilleste mammaen i hele verden på 45 (ifølge hennes selv står hun standhaftig på 29 år icon_smile.gif),hadde aldri bytte bort henne icon_smile.gif

Også er det lille Thea icon_rolleyes.gif som ble født for 21 år siden og som aldri har skreket siden icon_smile.gif

Og til slutt lille Noa som er 1 mnd gammel og barnebarnet til Tanta mi,altså mamma`s søster,Bestemor`s datter osv.

Vi ser altså frem til flere barnebarn,oldebarn,tippoldebarn og 100 år`s dag om 2 år icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom til å tenke på en ting til.......min kjære har mamma på 50,bestemor,er ikke sikker på hvor ung hun er,men er den sprekeste pensjonisten jeg har møtt.Akkurat nå lever hun livet på ei solseng i kina icon_cool.gificon_smile.gif og oldemor på 99 år.

Med andre ord,våre gener sammen kan jo rett og slett bli skummelt det.Ser for meg supermann på 150 år som sitter å super konjakk og røyker rullings mens mammaen og pappaen lever livet i Spania icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

_________________

Thea icon_rolleyes.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-06-09 12:10 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min familie er det 4 generasjoner icon_smile.gif

Farmor/farfar/bestemor/bestefar, (alle lever enda, eldste er farfar på 97), alle tantene og onklene mine + mamma og pappa, og så meg og mine søsken og mange søskenbarn (over 20 bare på morssiden... icon_rolleyes.gif )

og så den lille jenta som mitt eldste søskenbarn fikk i fjor. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...