Gå til innhold

bryllupet er overstått, å jeg kjenner et enormt behov......

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å komme meg bort, bare et par netter. vi har tre krevende barn som nå i ferien har krevd sitt av aktivisering og vi har fått mange flotte turer sammen i det nydelige sommer været de siste to ukene, men............ :grine:

Nå kjenner jeg at mine batterier er flate, alt er et ork å jeg er i ferd med å bli en grinete kjerring, mannen er ikke like ivrig. Trolig for han har hatt nok av prosjekter som han har styrt med mens jeg har fartet med barna.

får jeg enda en fight med minsten om at klær det må man ha på når man skal på butikken så går jeg i luften!!!! :natti:

Derfor tenker jeg at det er tiden for litt voksentid å i og med vi ikke bestilte noen bryllupsreise så får vi prøve å få til en helg på hotell eller noe sånn....

noen som har tips til hva jeg å mannen bør finne på. (jeg bestiller bare så får han pent bli med :fnise: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tur til København eller en helg på Farris Bad, Quality Resort Norefjell eller Kragerø Spa er mine forslag.

Skrevet

Langhelg til Paris?:)

Skrevet

Vil du ha avslapningshelg eller bare alenetid? Jeg syns Dublin er fantastisk, og det er jeg sikker på at mannen din blir glad for også :)

• Liker 1
Skrevet

Vil du ha avslapningshelg eller bare alenetid? Jeg syns Dublin er fantastisk, og det er jeg sikker på at mannen din blir glad for også :)

Bare jeg kommer bort fra barn å huslige sysler er jeg fornøyd :)

Skrevet

Vi har samme behov, så jeg må virkelig si at jeg forstår deg! Vi skal til Wien til høsten vi da, tror det blir fint. Ellers er Quality på Norefjell kjempefint for par - skikkelig avslappende beliggenhet. Vil dere reise litt kan jeg varmt anbefale Tallinn - flott by å rusle rundt i og en helg holder egentlig helt fint.

Fortell oss hva det blir da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...