Gå til innhold

Muslimsk professor skriver bok om Jesus. Fox News dummer seg kraftig ut!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk meg en god latter da jeg så på denne videoen. :laugh: Så altså professoren har flere doktorgrader i religion, og skriver bok om Jesus, men fordi han er muslimsk i tro så er Fox News ute etter å ta han, og spør han helt latterlige spørsmål nesten som om de sier "hvordan våger du å skrive om Jesus, din muslim". Han må forklare mange mange ganger, at han har 20 års erfaring med religion, har studert nye testamentet... fordi det er jobben hans. *LOL* Likevel skal de dra han ned i driten fordi han er muslims.

http://www.youtube.com/watch?v=u3524tTVAcY

Anonymous poster hash: 52fbb...787
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, det er hu samme dumme dama som greide å si at Norge ikke hadde demokrati, fordi politiet vårt ikke er utstyrt med pistoler...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, det er hu samme dumme dama som greide å si at Norge ikke hadde demokrati, fordi politiet vårt ikke er utstyrt med pistoler...

Hva er det henne?!!! Hun er jo berømt for sine dumheter! :fnise:

TS

Skrevet

Hva er det henne?!!! Hun er jo berømt for sine dumheter! :fnise:

TS

Ja! :ler:

Den kanalen der lager mye ufrivillig underholdning, og det virker jo ikke som de sjekker faktak heller... (ta en titt på denne, hvor de tror at iPhone kan lage hologrammer, fordi de så det på youtube)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Amerikanere, ass! :rodmer:

Anonymous poster hash: 5e12a...4a9
AnonymBruker
Skrevet

Ja! :ler:

Den kanalen der lager mye ufrivillig underholdning, og det virker jo ikke som de sjekker faktak heller... (ta en titt på denne, hvor de tror at iPhone kan lage hologrammer, fordi de så det på youtube)

:sjokkert: Min iPhone 5 kan ikke gjøre det!!! What a rip off!!

:danse:

Skrevet

:sjokkert: Min iPhone 5 kan ikke gjøre det!!! What a rip off!!

:danse:

Det er helt sikkert fordi du er muslim!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Republikanerne i USA tror jo på alt mulig latterlig. Da Obama skulle til India gikk de alle ut i media og sa at turen skulle koste skattebetalerne over 200 millioner dollar om dagen, at Obama tok med seg 2000 med seg, og at de skulle leie over 870 hotellrom på 5 stjerners hotell. Hvorfor trodde de det? Fordi det var det alle republikanerne på TV sa... og de sa det fordi noen andre sa det osv osv.

http://www.youtube.com/watch?v=yBxzMMCokpI

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt sikkert fordi du er muslim!

Nei hør nå her, Yme. Jeg er en etnisk norsk jente, som mener at religion er roten til det meste vonde i verden. Ingen muslim eller noe annet religiøst. I'm a rational thinker, baby!

Skrevet

Nei hør nå her, Yme. Jeg er en etnisk norsk jente, som mener at religion er roten til det meste vonde i verden. Ingen muslim eller noe annet religiøst. I'm a rational thinker, baby!

Ja, skjønner... Skjønner... Men du er jo muslim, så da har du en bias. Ikke nok med det, men jeg vil også påpeke at du faktisk ikke har rettigheten til å skrive om noen annet enn din egen religion da.

Hadde det vært sant at du var en rasjonell tenker, hadde du forstått dette selv. Du lurer ikke meg!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, skjønner... Skjønner... Men du er jo muslim, så da har du en bias. Ikke nok med det, men jeg vil også påpeke at du faktisk ikke har rettigheten til å skrive om noen annet enn din egen religion da.

Hadde det vært sant at du var en rasjonell tenker, hadde du forstått dette selv. Du lurer ikke meg!

Jobber du for Fox??!!! :sjokkert:

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

hæhæhæh, jeg elsker det klippet på youtube, når fyren på nyhetene sitter med tidenes uttrykk, som bare blir mer og mer forvirret, før han kommer med et velplassert: "riiightt" :ler:

Dama er episk underholdende!

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

Jobber du for Fox??!!! :sjokkert:

Nei, fydda! Jeg er en etnisk norsk mann, som mener at reiligion er roten til det meste vonde her i verden.

Jeg vil ikke gå så langt som å si at jeg er en rasjonell tenker, da hjernen min rett og slett er et skrøpelig vesen, men jeg har fine pupper. Bare forsyn deg!

hæhæhæh, jeg elsker det klippet på youtube, når fyren på nyhetene sitter med tidenes uttrykk, som bare blir mer og mer forvirret, før han kommer med et velplassert: "riiightt" :ler:

Dama er episk underholdende!

Hu er helten min, Raindrops! Hu er på et helt annet nivå enn alle oss andre :fnise:

Skrevet

Morsomt å se at det er flere TYT-fans her inne. Synd de dreit seg så kraftig ut i Trayvon Martin-saken...

Skrevet (endret)

Jeg fikk meg en god latter da jeg så på denne videoen. :laugh: Så altså professoren har flere doktorgrader i religion, og skriver bok om Jesus, men fordi han er muslimsk i tro så er Fox News ute etter å ta han, og spør han helt latterlige spørsmål nesten som om de sier "hvordan våger du å skrive om Jesus, din muslim". Han må forklare mange mange ganger, at han har 20 års erfaring med religion, har studert nye testamentet... fordi det er jobben hans. *LOL* Likevel skal de dra han ned i driten fordi han er muslims.

http://www.youtube.com/watch?v=u3524tTVAcY

Som jeg har sagt før er det noe paradoksalt i den grad de som står i fremste rekke i bekjempelsen av en reaksjonær og undertrykkende religiøs ideologi som islam selv tilhører religiøs konservativisme og nærmer seg tankegangen i ideologien man angriper, det er jo mye som er alvorlig galt med islam sett fra mitt ståsted, men det er jo nettopp fordi jeg støtter utviklingen av et sekulært, ikke-diskriminerende samfunn, et samfunn der menn og kvinner skal ha de samme muligheter og der enhver skal ha mulighet til å følge sin vei og danne seg sitt eget livssyn og der store religiøse imperialistiske livssyn ikke på noen måte skal få forrang eller dominere i det offentlige. Fox og det kristne høyre står for alt jeg avskyr nettopp fordi jeg ønsker et liberalt sekulært samfunn.

Når det er sagt er det jo ikke bare de kristenkonservative og andre reaksjonæres kamp mot islam jeg vil kritisere, det burde være et like stort tankekors at så mange av de tradisjonelle liberale forkjempere for humanisme, likestilling og den sekulære ikke-diskriminerende stat har vært unnfallende og uvillige til å bekjempe det reaksjonære i islam i en slags misforstått relativisering av disse verdiene. Som om retten til å finne sin egen vei uavhenging av kjønn og uavhengig av sine foreldres livssyn og kulturelle bakgrunn bare skulle gjelde mennesker med hvit hud og vestlige foreldre. Den store konflikten i Vesten i dag står ikke mellom kristne og muslimer, men mellom en imperialistisk reaksjonær verdensreligion på fremmarsj og det liberale sekulære demokrati og de av oss som støtter opp om dette.

At denne Lauren Green har dummet seg ut er jo hyggelig, og jeg unner forfatteren og religionshistorikeren Reza Aslan drahjelpen hun indirekte har gitt boken hans. Men jeg må gi et lite spark til Cenk Uygur i The Young Turks for dårlig håndverk; når man først skal latteliggjøre andre bør man passe på å ikke dumme seg ut selv, og å snakke som om de kristne ser på Jesus som "sin profet" blir jo like kunnskapsløst som å tro at muslimene ser på Muhammed som Guds sønn og del av treenigheten. De kristne i Fox News ser ikke på Jesus som sin profet, de kristne ser på Jesus som Guds sønn og del av treenigheten, det er det som definerer kristendommen og skiller den fra ikke-kristne livssyn som anerkjenner Jesus. Men dette er selvsagt en bagatell.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som jeg har sagt før er det noe paradoksalt i den grad de som står i fremste rekke i bekjempelsen av en reaksjonær og undertrykkende religiøs ideologi som islam selv tilhører religiøs konservativisme og nærmer seg tankegangen i ideologien man angriper, det er jo mye som er alvorlig galt med islam sett fra mitt ståsted, men det er jo nettopp fordi jeg støtter utviklingen av et sekulært, ikke-diskriminerende samfunn, et samfunn der menn og kvinner skal ha de samme muligheter og der enhver skal ha mulighet til å følge sin vei og danne seg sitt eget livssyn og der store religiøse imperialistiske livssyn ikke på noen måte skal få forrang eller dominere i det offentlige. Fox og det kristne høyre står for alt jeg avskyr nettopp fordi jeg ønsker et liberalt sekulært samfunn.

Når det er sagt er det jo ikke bare de kristenkonservative og andre reaksjonæres kamp mot islam jeg vil kritisere, det burde være et like stort tankekors at så mange av de tradisjonelle liberale forkjempere for humanisme, likestilling og den sekulære ikke-diskriminerende stat har vært unnfallende og uvillige til å bekjempe det reaksjonære i islam i en slags misforstått relativisering av disse verdiene. Som om retten til å finne sin egen vei uavhenging av kjønn og uavhengig av sine foreldres livssyn og kulturelle bakgrunn bare skulle gjelde mennesker med hvit hud og vestlige foreldre. Den store konflikten i Vesten i dag står ikke mellom kristne og muslimer, men mellom en imperialistisk reaksjonær verdensreligion på fremmarsj og det liberale sekulære demokrati og de av oss som støtter opp om dette.

At denne Lauren Green har dummet seg ut er jo hyggelig, og jeg unner forfatteren Reza Aslan drahjelpen hun indirekte har gitt boken hans. Men jeg må gi et lite spark til Cenk Uygyur i The Young Turks for dårlig håndverk; når man først skal latteliggjøre andre bør man passe på å ikke dumme seg ut selv, og å snakke som om de kristne ser på Jesus som "sin profet" blir jo like kunnskapsløst som å tro at muslimene ser på Muhammed som Guds sønn og del av treenigheten. De kristne i Fox News ser ikke på Jesus som sin profet, de kristne ser på Jesus som Guds sønn og del av treenigheten, det er det som definerer kristendommen og skiller den fra ikke-kristne livssyn som anerkjenner Jesus. Men dette er selvsagt en bagatell.

Okei det gadd jeg ikke å lese, kan noen sammenfatte?????

Gjest Gunfreak
Skrevet

Har fulgt med på den videoen der, både TYT og flere andre youtube kanaler har snakket om dette, er hysterisk, FOX news(også kjent som Faux News) er ikke en nyhets kanal, men propaganda kanal for konservative republikanere.

Men det har vist seg at færre og færre ser på Fox news? hvorfor, vel delvis fordi folk skjønner at det er tull men delvis fordi dem dør ut, da gjennomsnitts alderen på seerene av flere av programmene i kanalen, er ca. 70 år

Skrevet (endret)

Okei det gadd jeg ikke å lese, kan noen sammenfatte?????

Det er bare Cuckolds vanlige litani. Det starter med en gang noen sier "muslim". Enkelte ganger sier han noe som er relevant til tema, men denne gangen tror jeg ikke han fikk med seg hva det handlet om.

Endret av Mann 42
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...