Gå til innhold

Merking av klær til barnehagebruk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva fungerer best?

Har strykemerker og klistremerker, men er tekstiltusj like greit? Klistremerkene brukes jo ikke på klær. Egner strykemerkene seg til ulltøy?

Hva sitter på en stund og er leselig?

Anonymous poster hash: 51077...e41
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har god erfaring med tekstiltusjen fra Polarn og Pyret.

På ull er det best med strykemerker eller lignende.

Anonymous poster hash: 22e3e...0f5
Skrevet

Har brukt tekstiltusj fra nille og askeladdens klistrelapper. Sitter helt kurant på vaslelappen i tøy og er lettere å fjerne enn tusj.

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt alt du nevner. På navnelapper.no har de (farge)klistremerker som skal sitte like godt på klær som strykemerkene. Og det stemmer forsåvidt det, eller gjorde det hvertfall. De siste jeg bestilte har ikke vært like gode som de forrige(de er endret på siden da). Sitter dog noe bedre om man klistrer de på vaskelappen, men et er ikke helt fritt for at de løsner da også har jeg erfart.

Strykemerker er de som sitter best(nesten litt for godt, omtrent umulig å fjerne hvis man skal gi bort klærne). Og tusj, men det er ikke alltid så enkelt å skrive tydelig.

Anonymous poster hash: 1cd79...5a1
AnonymBruker
Skrevet

Overraskende at klistremerkene sitter i vask, det hadde jeg ikke trodd! Har også lapper fra Askeladden.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Overraskende at klistremerkene sitter i vask, det hadde jeg ikke trodd! Har også lapper fra Askeladden.

TS

Dette er egne klistremerker da, de er fargede, så er ikke de vanlige hvite.(de sitter forøvrig i vask de også, men ikke på klær)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er egne klistremerker da, de er fargede, så er ikke de vanlige hvite.(de sitter forøvrig i vask de også, men ikke på klær)

De heter forøvrig strykefrie fargelapper ser jeg på sidene deres.

Gjest Keikolina
Skrevet

Askeladden er de jeg har vært mest fornøyd med av strykemerker

AnonymBruker
Skrevet

Flott, da får jeg ta en runde med det jeg har og så hvor lenge det holder. Takk :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klistrelapper fra labeldaddy.com, har brukt dem de 2 årene min jente har gått i barnehage. Fester de på vaskelapper eller lappene i halsen på klærne. Hittil er det kun én lapp som har falt av, det var den ene av de jeg satte inni skoene for å teste om det holdt der også (den andre sitter ennå). Selv i regntøyet og f.eks bodyer som vaskes mye sitter de like godt (men jeg bruker ikke tørketrommel da, så vet ikke hvordan det fungerer). Om de fra f.eks Askeladden o.l er av samme kvalitet så vil jeg anbefale slike. :)

Anonymous poster hash: ad757...322
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...