Gjest Sengaia Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har prøvd litt av hvert, men finner ikke helt ut av det... Jeg har vært på isotretinoin-kur for ca 8 mnd siden. Så det jeg trenger nå er en god vark (jeg har den til MD) og jeg har også lotionen(serumet til MD). Jeg har Elizabeth arden hudkrem, Biotherm hudkrem og shiseido. Jeg skulle gjerme hatt noe som kan får bort ujevnheter etter arra, sorte prikker og hudormer til å forsvinne. Og ikke minst en utrolig bra pinsettsom ikke er "skarp". Andre tips for ,eg som har gått på den kuren, og er 8 min "av", hva kan jeg gjøre? Takker veldig for svar
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Jeg og har gått på Iso, for ca 6 mnd siden Nå bruker jeg La roche posay produkter, også smører jeg meg fast med epiduo noen ganger i uka. For ekstra fukt bruker jeg nyperoseolje. Jeg har ikke 100% perfekt hud, men har ikke kviser vertfall fortsatt Elizabeth Arden, og typiske kicks produkt, får jeg lett urenheter av.. Den beste serien jeg har brukt (i den tid jeg hadde kviser) var MD formulations.. kunne tenkt meg å prøve de produktene igjen, men er redd for å tukle med huden nå når jeg har nogenlunde kontroll Anonymous poster hash: 13ead...edc
Gjest Sengaia Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Takk for tips! Hudlegen sa jeg kunne bruke sterkere ting 6-12 mnd etter kuren. Jeg har brukt MD før og vært fornøyd med det. Jeg har heller ikke kviser, men litt hudrmer og svarte prikker. bruker du da epiduo uten noe annet? Og på kvelden da eller..?
Gjest Sengaia Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Brukte du forresten kremene til MD ? Jeg har bare prøvd vasken og lotionen... jeg har noe liggende, men jeg trenger en god krem, og jeg likte ikke så gpdt den til LRP...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå