Gå til innhold

Så lei av sukker! Hvordan finne kjekkasene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli så lei av sukker! Er bare de samme ansiktene som dukker opp hele tiden, er så lei av alle de jeg har sett i mnd etter mnd!

Hvordan finner dere folk på sukker, andre enn de som har høyest match og dukker opp på siden over "Online nå"?

Anonymous poster hash: 780be...2c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet..jeg syns heller ikke sukkermennen er så veldig hotte akkurat. Men du kan jo søke opp menn i et gitt område og i en viss alder der hvis du vil.

Jeg fant èn kjekk fyr på sukker men han viste seg å være dønn useriøs..

Anonymous poster hash: 21063...3c1
Skrevet

<- Men ikke på sukker. Skaff deg en bruker.

:laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli så lei av sukker! Er bare de samme ansiktene som dukker opp hele tiden, er så lei av alle de jeg har sett i mnd etter mnd!

Hvordan finner dere folk på sukker, andre enn de som har høyest match og dukker opp på siden over "Online nå"?

Han der Akse som er medlem her så ganske kjekk ut.

Anonymous poster hash: 2e56f...83c

AnonymBruker
Skrevet

<- Men ikke på sukker. Skaff deg en bruker.

:laugh:

Hmm, har ikke egentlig en greie for giraffer :)

Han der Akse som er medlem her så ganske kjekk ut. Anonymous poster hash: 2e56f...83c

Se det ja... Heter han det samme på sukker? Kanskje jeg må undersøke ut det litt :P

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg er på sukker, og det er jo bare sånn 20 damer, som har brukbar høy score som meg, og har vel tatt kontakt med neste alle av dem, uten noen særlig hell.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hmm, har ikke egentlig en greie for giraffer :)

Det er det teiteste jeg har hørt. Giraffer er jo de søteste dyrene i Afrika!

Endret av Charmander
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet..jeg syns heller ikke sukkermennen er så veldig hotte akkurat. Men du kan jo søke opp menn i et gitt område og i en viss alder der hvis du vil.

Jeg fant èn kjekk fyr på sukker men han viste seg å være dønn useriøs..

Anonymous poster hash: 21063...3c1

Buhu :( Tusenvis av menn der og kun én som er kjekk nok for deg?!

Da er vel problemet at du er alt for kresen.

Anonymous poster hash: 14ff3...591

• Liker 2
Skrevet

Det er det teiteste jeg har hørt. Giraffer er jo de søteste dyrene i Afrika!

Det er de virkelig. Hadde du sett ut som en giraff i virkeligheten hadde jeg nok blitt forelsket på flekken!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på sukker, og det er jo bare sånn 20 damer, som har brukbar høy score som meg, og har vel tatt kontakt med neste alle av dem, uten noen særlig hell.

Da følger du matchingsystemet for slavisk.

Når folk ikke er ærlige mot seg selv, hvordan kan da det systemet fungere?

Jeg pleide å filtrere bort jenter basert på dårlig match på ønske om barn... Helt til jeg oppdaget at flere ikke var så interessert i barn allikevel. De ville bare ha en bra kar i første omgang. Så sluttet jeg å filtrere bort slike jenter og endte plutselig opp i et forhold med ei som ville ha barn på Sukker, men som ikke klarer å utstå tanken på det å få barn IRL.

Jeg fant greia mi til slutt på Sukker. Mitt tips er, gjør det så enkelt som mulig! Erfaringen du gjør deg ved å møte damer gjør at du til slutt får peilet deg inn til rette damen :-).

Anonymous poster hash: 86dff...367

Skrevet

Vet..jeg syns heller ikke sukkermennen er så veldig hotte akkurat. Men du kan jo søke opp menn i et gitt område og i en viss alder der hvis du vil. Jeg fant èn kjekk fyr på sukker men han viste seg å være dønn useriøs.. Anonymous poster hash: 21063...3c1

Sukkerdamene er ikke akkurat noe hottere heller. Jeg opplevde de fleste der inne som useriøse, traff en som jeg har blitt venn med, men de andre jeg har prøvd å få kontakt med har ikke villet svar engang. Men så er jo jeg nest nederst på det berømte datingbarometeret.

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Da følger du matchingsystemet for slavisk.

Når folk ikke er ærlige mot seg selv, hvordan kan da det systemet fungere?

Jeg pleide å filtrere bort jenter basert på dårlig match på ønske om barn... Helt til jeg oppdaget at flere ikke var så interessert i barn allikevel. De ville bare ha en bra kar i første omgang. Så sluttet jeg å filtrere bort slike jenter og endte plutselig opp i et forhold med ei som ville ha barn på Sukker, men som ikke klarer å utstå tanken på det å få barn IRL.

Jeg fant greia mi til slutt på Sukker. Mitt tips er, gjør det så enkelt som mulig! Erfaringen du gjør deg ved å møte damer gjør at du til slutt får peilet deg inn til rette damen :-).

Anonymous poster hash: 86dff...367

Damer svare nesten aldri uansett, så tviler på de svarer noe mer når match tall og de treet ser helt fucka ut, jeg kan uansett ikke se noen med score lavere enn 80

Gjest Lincoln
Skrevet

Du kan forandre på matchtesten og så har du brått en del nye fjes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...