Gå til innhold

Elendig i sengen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg elendig, og det gjør at tankene mine tar helt overhånd og jeg føler de nesten tar knekken på meg....

Jeg har nå vært sammen med typen i 3-4 måneder. Jeg er 24 år gammel (jente) men vært singel de siste 4 år.

Vi har mye sex, jeg er med på alle stillinger (men føler meg elendig til å ri..), hvor som helst og når som helst....Vi har også brukt leketøy, hvilket var supert.

MEN jeg føler jeg tar for lite initiativ til sex... Jeg skal se han igjen til helgen og jeg vil så gjerne gjøre noe for han.. Tenker å ta initiativ og suge han, men føler meg elendig for at jeg har lite erfaring med å suge....

Hvor lenge skal man holde på? Kan jeg gå ned å suge han, slikke penis, gjøre han kjempe hard og kåt, for så å gi meg og gå over til vanlig sex?

Jeg kunne også gjerne tenkt meg å latt han komme i munnen min på et tidspunkt, men redd dette vil ta en evighet, og jeg vet ikke om jeg har selvtilitt til å drive på så lenge der nede...

Jeg føler meg bare så dårlig, elendig, og kunne ønsket meg litt mer selvtilitt i sengen............ Føler meg usexy....

Anonymous poster hash: 72125...69a
Skrevet

[snip]

MEN jeg føler jeg tar for lite initiativ til sex... Jeg skal se han igjen til helgen og jeg vil så gjerne gjøre noe for han.. Tenker å ta initiativ og suge han, men føler meg elendig for at jeg har lite erfaring med å suge....

Hvor lenge skal man holde på? Kan jeg gå ned å suge han, slikke penis, gjøre han kjempe hard og kåt, for så å gi meg og gå over til vanlig sex?

Jeg kunne også gjerne tenkt meg å latt han komme i munnen min på et tidspunkt, men redd dette vil ta en evighet, og jeg vet ikke om jeg har selvtilitt til å drive på så lenge der nede...

Jeg føler meg bare så dårlig, elendig, og kunne ønsket meg litt mer selvtilitt i sengen............ Føler meg usexy....

For det første, så virker det som om du har en bra innstilling, og etter min er faring og mening er man 90% på veien bare der. :)

Ja, du kan suge først og så gå over til vanlig sex.

Og, om du gjerne vil at han skal komme i munnen din, men er redd for at det skal ta for lang tid (ikke en ubegrunnet antagelse noen ganger), så kan du jo bare da gjøre det motsatt. Holde på som vanlig, men si eller på annet vis gjøre det klart at når han er nesten klar er det bare å hoppe av og komme i munnen din. På dette tidspunktet er det i grunnen vanskelig å gjør det veldig galt.

Min favoritt, så det funker det.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vært å kjøpt noe nytt undertøy, og gleder meg til han kommer.. MEN jeg gruer meg også en smuuule... TS

AnonymBruker
Skrevet

Øvelse gjør mester ;) Han sier nok i fra dersom du gjør noe han ikke liker, jeg tror han setter pris på at du prøver, er lærevillig og er villig til å prøve det meste jeg. Du kan jo prøve å snakke med han om dette en gang og høre hans tanker om det. Men uansett; sug så lenge du klarer og veksle mellom det og å bruke hendene om du blir sliten, bruk tunge, lepper, munn og hender så godt du klarer.

Anonymous poster hash: 1144d...642
AnonymBruker
Skrevet

Virker som om du nesten utelukkende fokuserer på sexen i seg selv. Halve morroa når man er i ett forhold er jo å bruke halve dagen på å skape forventninger til hvor bra det skal bli. ;)

Anonymous poster hash: 2203e...158
Skrevet

Kan være han faktisk ikke er rett for deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere nevnt for han at jeg føler jeg ikke tilfredstiller han seksuelt, og da sa han "hva får deg til å tro det?" og jeg nevnte den gang at jeg følte jeg gjorde for lite for HAN. Han sa nei, at det skulle jeg ikke tenke på.................

Og til deg som tror han ikke er rett for meg; jeg har aldri klart å åpne meg og sluppet meg så langt som hittill med noen før....... så jeg tror han er det. Problemet MITT er at jeg er uerfaren, han er erfaren......

TS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå hvordan du har det. Den nye kjæresten min har vært med på det meste. Og jeg har vært i et langt forhold hvor alt foregikk under tvang. Så jeg føler meg veldig usikker under sex. Vi har vært åpne med hverandre og det er viktig. Sexen er super! Han guider meg og tar litt styringa av og til slik at jeg skjønner hva jeg selv kan ta initiativet til neste gang.

Men ved et par anledninger i starten har han kommentert under sex at jeg kanskje kan gjøre slik istedenfor for sånn osv. Da gikk selvtilliten min på bånn og resten av akten ble ikke det samme. Han skjønte at jeg tok det tung pga fortiden min, men vi snakket om det og kommunikasjon er vårt beste kort!

Anonymous poster hash: 4af28...f22

AnonymBruker
Skrevet

Er BLITT vårt beste kort*

Anonymous poster hash: 4af28...f22

AnonymBruker
Skrevet

Han skal uansett bare jokke på å få orgasmen sin. Samma om du bare ligger der. Er ikke så farlig.

Anonymous poster hash: 838ad...9b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...