Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man ser helt tydelig at det er gjort vha sminke, ofte er de tegnet unaturlig store. Det virker som det er blitt ekstra in kanskje det siste året. Hva er greia? Jeg jobbet med en dame som stadig tegnet dem større og større, det virket i allefall sånn at de ble det. Ser det ofte sammen med litt blek sminke og røde lepper.

Hilsen undrende fyr

Anonymous poster hash: d385d...c7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke peiling, men jeg ser også ungdom som tegner på seg øyenbryn.

Synes ikke det er noe fint når de overdriver...

Anonymous poster hash: e8181...d8f
  • Liker 1
Skrevet

Sikkert fordi de liker det sånn selv, vil jeg tro :)

• Liker 1
Skrevet

Sett jeg jeg også, ser latterlig ut. Typisk at folk gjør alt fordi det det er trendy selv om de færreste kler det. Kveg!

Skrevet

Som jeg har hørt er det "in" å ha svære bryn fortiden. Ser ofte folk med altfor svære påtegnet bryn som ikke passer deres ansiktsform.

Jeg synes at man skal ha det man selv passer og ikke følge moten, om man ikke passer det.

Jaja, folk for bestemme selv. :)

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Det er in med øyenbryn for tiden, og for min del har jeg naturlig mørkt hår, men øyenbrynene mine veldig lyse, og det er sånn selv om jeg farger dem for hårene er så korte om jeg skal si det sånn, så derfor bruker jeg øyenbrynsblyant, men man kan ikke se at det er påtegnet siden jeg tegner der det allerede er hår :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Antar at det er pga. Cara Delevingne og co. Er inn med statement bryn, dessverre er det få som kler det.

Skrevet

Greit med tykke øyenbryn, og greit å forsterke med sminke, men det ser helt fjernt ut når det tipper over og blir unaturlig og påtegnet, uansett om det er tykke bryn eller bare tynne streker. Ser mye av det. Må være mange med dårlig lys på badet tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Youtube bautyguru Michelle Phan sa en gang i en av sminkevideoene sine at små babyer har fyldige øyebryn, ergo representerer de ung alder, i motsetning til tynne bryn som får oss til å se eldre ut.

Bullshit synes jeg selv. Det er ikke særlig vakkert med to rumpetroll som prøver å kysse midt på panna, og jeg synes ikke akkurat babyer er noe særlig vakkert å hente inspirasjon fra :P

Heller litt for tynne enn for tykke, bare ikke to streker..

Anonymous poster hash: 3084d...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...