Gjest Spirula Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Etter at en oppdatering gjorde at jeg fikk problemer med min nåværende nettleser, tenkte jeg å prøve Chrome, som jeg hører at veldig mange er fornøyde med. Jeg lastet ned, installerte nettleseren, installerte Adblock, og det var så langt jeg kom. * Jeg fikk problemer med søkefeltet. Søkte jeg på noe, kom det opp i ny fane, klikket jeg på fanen, lukket den seg. Klikket jeg på "pil tilbake", kom siden opp i ny fane, som lukket seg hvis jeg prøvde å åpne den. * Jeg fikk ikke åpnet innstillinger * Jeg fikk ikke opp menylinje * Jeg fikk ikke åpnet/lagt til bokmerker Jeg prøvde med avslått brannmur, uten hell. Jeg prøve å rename defaultmappen, ingen funksjon. Jeg prøvde å avinstallere, for å installere på nytt, heller ikke det fungerte. IE er jeg ikke fornøyd med, Firefox fungerer ikke etter oppdateringen, og Chrome får jeg ikke til å virke... Opera er vel neste alternativ, men jeg ønsker å prøve å få til Chrome først. Noen tips?
Lutetium 71 Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Akkurat hva er det som har skjært seg i Firefox? Er det ver. 22.0 du kjører?
Gjest Spirula Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Akkurat hva er det som har skjært seg i Firefox? Er det ver. 22.0 du kjører? Jeg fikk fikset det ut over kvelden, men problemet med Firefox etter oppdateringen var at den begynte å henge, den låste seg (nektet å respondere) hvis jeg prøvde å laste ned noe, og historikk poppet opp for hver side jeg åpnet. Det er ver. 22.0 jeg kjører. Det løste seg heldigvis etter noen justeringer og restarter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå