AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Hei! Jeg lurer på hva deres tanker er om kveldssnusing når barnet har blitt seks/sju måneder og sover natten igjennom. Og så lurer jeg på om noen vet om nikotinen ligger jevnt i blodet om man snuser hver kveld, slik at han uansett får nikotin selv om det er flere timer siden siste snus? Jeg begynte så smått å snuse igjen, og har gjort det hver kveld i noen uker. Og innimellom på dag - hvis det er mer enn tre timer til neste puppemåltid igjen. Og nå føler jeg meg som verdens verste - plutselig hadde jeg jo begynt å snuse igjen! Når jeg leser om det så står det mest om de små babyene og niktotin&fullamming. Men når barnet har blitt sju måneder og spiser flere fast føde-måltider i døgnet også - er det like ille? Jeg blir nok å slutte nå igjen, og vente til jeg er ferdig å gi ham melk fra meg før jeg begynner igjen. Har gjort det før - greier det garantert en gang til. Men meninger? Erfaringer? Anonymous poster hash: 6fa11...540
Gjest Tirkes Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Jeg tror du vet hvilke meninger folk vil komme med.
Gjest Magdalene Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Tror nok ikke det skader babyen din at du tar deg en snus på kvelden. Men hvorfor begynne med det igjen, når du har vært så flink å holde deg unna?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Jeg tror du vet hvilke meninger folk vil komme med. Åja. Anonymous poster hash: 6fa11...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå