Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å dra ut etter bursdagsfeiring? Eller synes dere det er mye hyggeligere å være hjemme hos personen og feire langt ut på natten ? Tanken er å bestille bord på et utested. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hva synes dere om å dra ut etter bursdagsfeiring? Eller synes dere det er mye hyggeligere å være hjemme hos personen og feire langt ut på natten ? Tanken er å bestille bord på et utested. :)

kommer an på situasjonen.

Skrevet

Det kommer ann på om jeg feirer bursdagen min ute på en restaurant eller hjemme. Er jeg allerede i byen på en restaurant, synes jeg det er hyggelig å gå ut og ta en drink eller flere. Feirer jeg hjemme, så holder jeg og vennene mine ofte på til langt ut på natta. Da trenger vi ikke å gå ut.

Skrevet

Okei. Grunnen til jeg spør er fordi mange av de som kommer til meg har ikke opplevd utelivet her jeg bor, men så er det også endel som bor her som har opplevd utelivet. Blir det for dumt å spør folk om de har lyst til å dra ut? For om det blir slikt at det blir ut, så bestiller jeg bord m/drikke på et utested for å slippe den lange køen og ventetiden.

Skrevet

De som vil ut går gjerne ut uansett så jeg tenker at det blir koseligst om man går ut i samlet flokk - og det virker jo som om det hele er nokså bra organisert også hvis du tenker på å bestille bord på et utested :) Da har man en "base" og folk splittes ikke like lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...