Gjest Bente29 Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Har du synspunkt på hvordan et skjørt sitte på kroppen? Tenker da på alle typer. Jeg blir ikke helt enig med selv om hvordan det skal være. Og så lurer jeg på er det noen som har kjøpt skjørtet som heter "Heidi skirt" på Cubus? Er det noen som kan fortelle om de er fonøyde med det.
Pip Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Hæ? Korleis eit skjørt skal sitje på kroppen? Kjem då vel heilt an på kva slags skjørt det er det! Vidt, smalt, langt, kort, rett eller inn-/utsvinga etc. Skjørt er ikkje skjørt - skjørt er mykje forskjellig! Hovudpoenget er at det passar deg - både i storleik, men òg i fasong og snitt, og det ser du på same måte som med bukser - ved prøving! Når det gjeld det skjørtet du nemner, kjenner eg ikkje til det.
Gjest Virvar Skrevet 20. april 2004 #3 Skrevet 20. april 2004 Synes det er vanskelig med skjørt. Skal de nå til knærne eller under , eller midt på leggen liksom. For jeg er litt lav, men har brei bak, og derfor så blir skjørtene som er brede nok - alt for lange. Og da ser det bare rart ut. Skal skjørt slutte midt på leggen, eller anklene, eller skal de være skikkelig fotside? Jeg tør nesten ikke kjøpe skjørt for jeg er redd for å gå og se rar ut for at jeg har på meg feil/umoderne fassong pga at jeg er lav.
Gjest Balenciaga Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Dette finnes det da ingen fasit for. Ta med deg i skjørt i forskjellige fasonger i prøverom som har speil du kan se deg fra alle vinkler. Bruk øynene og vær kritisk med deg selv. Bort med alle skjørt du liker, men som du ser at du ikke kler. Finner du et skjørt du liker med godt snitt kjøper du det. Hvis du er usikker, ta med deg en venninne som ikke er redd for å gi deg ærlige tilbakemeldinger. Finner du ingen skjørt du liker men kler, tar du lærdom av hvilken fasong og lengde du kler. Let videre til du finner et som har en farge og et stoff du liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå