AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Del Skrevet 30. juli 2013 Alltid hatt det sånn at blodårene mine synes ganske godt. Sånn sett er jeg jo en drømmepasient på legekontoret når blodprøver skal taes, men utenom det synes jeg det er en pest og en plage. Spesielt nå på sommeren når jeg går i korte shortser, kjoler o.l merker jeg meg det at blodårene er veldig synlige. På ben og armer spesielt. Ekstra ille er det når jeg er varm, da får jeg skikkelig mannfolkarmer. Når jeg er varm kan armene mine se litt ut som dette:(bare ikke fullt så ille) Har lest at for at blodårene skal bli mindre kan man legge på seg, få mer fett på kroppen.. Jeg er ganske tynn så det er jo en mulighet. Blir helt fortvilet når jeg går forbi speil o.l og ser nok en blodåre piple frem et sted..blir dette bare verre og verre med årene? Som sagt elsker jeg å gå lettkledt på sommeren. Pynte meg og vise fram hud men dette her tærer skikkelig på selvtillitten min og jeg føler meg egentlig bare fæl og uattraktiv...... Anonymous poster hash: 0da21...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Del Skrevet 30. juli 2013 Bumper denne Anonymous poster hash: 4d564...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. juli 2013 #3 Del Skrevet 30. juli 2013 Der ser man, enda en fordel ved å være feit. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Del Skrevet 30. juli 2013 Er lite du kan gjøre med det, annet enn å legge på deg. Tynn og godt trent, da kommer de frem. Anonymous poster hash: 88609...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Del Skrevet 30. juli 2013 Høres ut som du er veldig lik meg når det kommer til å ha veldig synlige blodårer. Jeg er da gutt så det føles kanskje ille for deg. Jeg er ganske tynn ettersom jeg i tillegg har veldig rask forbrenning. Jeg trenger ikke å trene for de skal vises. Blodårene vises ganske godt hele tiden, så jeg får en del kommentarer som for eksempel "har du trent i dag?", uten at jeg har trent i det hele tatt i dag. Tror ikke det er så mye du kan gjøre med at blodårene dine vises så godt. På den annen side, så tenker jeg at de personene som ikke liker deg for den du er "med eller uten veldig synlige blodårer", er ikke verdt å anvende tiden på uansett. Vær heller stolt av den du er. Man lever kanskje bare en gang, og da synes jeg at man skal leve livet for det, det er verdt! Anonymous poster hash: 36781...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg sliter med det samme, MEN jeg er ikke så tynn som deg så hva er min grunn mon tro? Jeg har omtrent prikk lik kropp som Kim Kardashian, veldig formfull. Lårene mine, hofter og ned til kneet, ryggen, øyelokk, brystene, og fremsiden av armen er alt heeelt sinnsykt synlig av blodårer. Jeg trener utrolig mye og jeg hadde anorexi i 8 år. Men har jo en sikkelig curvy kropp nå, så jeg føler jo ikke det bør være her på meg da (veier kanskje 69-70kg +/- liksom)? Jeg er ikke tynn i det hele tatt, men jeg trener som sagt. Uansett om jeg er kald eller varm så syntes de like mye. Årene mine er lilla/rosa på lårene og de er små å synlige EVERYWHERE på beina spesielt. (Ikke sprengte blodkar, ikke fordi jeg er tynn og ikke strekkmerker) hva kan grunnen være til at jeg har alle disse da? Hvis noen vet? På magen osv. er det STORE blå blodårer. Men de på lårene plager meg mest fordi det er liksom 10 tusner av lilla små årer overalt. Det tærer sykt på selvtilliten å gå med shorts…alle kommenterer det! :cry: Jeg har ALDRI sett noen andre ha dette problemet. Det er jo en grunn til at alle kommenterer det! Help me anyone! Anonymous poster hash: 65166...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #7 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg sliter med det samme, MEN jeg er ikke så tynn som deg så hva er min grunn mon tro? Jeg har omtrent prikk lik kropp som Kim Kardashian, veldig formfull. Lårene mine, hofter og ned til kneet, ryggen, øyelokk, brystene, og fremsiden av armen er alt heeelt sinnsykt synlig av blodårer. Jeg trener utrolig mye og jeg hadde anorexi i 8 år. Men har jo en sikkelig curvy kropp nå, så jeg føler jo ikke det bør være her på meg da (veier kanskje 69-70kg +/- liksom)? Jeg er ikke tynn i det hele tatt, men jeg trener som sagt. Uansett om jeg er kald eller varm så syntes de like mye. Årene mine er lilla/rosa på lårene og de er små å synlige EVERYWHERE på beina spesielt. (Ikke sprengte blodkar, ikke fordi jeg er tynn og ikke strekkmerker) hva kan grunnen være til at jeg har alle disse da? Hvis noen vet? På magen osv. er det STORE blå blodårer. Men de på lårene plager meg mest fordi det er liksom 10 tusner av lilla små årer overalt. Det tærer sykt på selvtilliten å gå med shorts…alle kommenterer det! :cry: Jeg har ALDRI sett noen andre ha dette problemet. Det er jo en grunn til at alle kommenterer det! Help me anyone! Anonymous poster hash: 65166...35d Kan det ha noe å gjøre med at du hadde anorexi og at du nå trener veldig mye? Hadde du det før du fikk anorexi? Mens du hadde anorexi? Hmm, vanskelig å si, men mulig du har tuklet med forbrenningen din pga anorexi, men hvis du var sånn før, er du nok skapt sånn. Hvis du ikke var sånn før anorexi, kan det ha noe å si, evt at du trener for mye? Tenker at mye trening kan fremme det. Prøv uansett og ikke legg så mye vekt på det. Sikker på at du ser det bedre enn andre. De fleste av oss har et eller annet. Fokuser på de bra sidene ved deg selv! Anonymous poster hash: cf040...4af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #8 Del Skrevet 27. april 2015 http://www.kk.no/livsstil/derfor-har-angie-%C2%ABspaghetti-%C3%A5rer%C2%BB-18324 Anonymous poster hash: 6f306...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 27. april 2015 #9 Del Skrevet 27. april 2015 Har alltid hatt store blodårer og har aldri brydd meg. Jeg hadde litt høyrere fettprosent da jeg var yngre, men det hadde ingenting å si for blodårene, de popper frem i varme og når jeg løper. På ferie til varmere strøk så står de ut hele tiden. Og leser en som store blodårer så er det som artikkelen over sier; et tegn på god helse. Så jeg bærer de store blodårene mine med stolthet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #10 Del Skrevet 27. april 2015 Mine blodårer buler ikke ut men er godt synlige for det. Har ikke tenkt over det. Er overvektig, ca 15 kg for mye.Anonymous poster hash: 3a81c...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #11 Del Skrevet 27. april 2015 Trener du mye styrke ts? Anonymous poster hash: cf040...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå