Gjest Vinglepetra Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Jeg lurer på hva dere gjør får å gi dere selv følelsen av å være velpleid, ren og frisk. Jeg kan begynne med meg: En lang varm dusj, barbering av legger og fjerning av uønsket hår. Så skrubber jeg kroppen med en god kroppsskrubb. Smører huden inn med en velduftende body lotion. Peeling i ansiktet, napper bryn, smører på en god krem. Til slutt legger jeg meg til å sove, rent sengetøy er must Edit: glemte å legge til nyvasket hår som jeg lar luft tørke og ny lakerte negler. Det er sjeldent jeg har tid til alt dette, til vanlig er det en rask dusj og en rask barbering før jeg legger meg. Endret 30. juli 2013 av Vinglepetra
org Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Nyvaska hår, rene tenner, sminket. Jeg er ganske laid back til vanlig, men nyvaska hår og rene tenner er et must. Jeg kan også legge til litt solfarge i ansiktet - da føler jeg meg vel. :-D
Gjest TinaT Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Dusjer hver morgen, tannpuss, sminke, parfyme, bodylotion, tar på rene og hele klær hver dag. Har til dags dato aldri gått på jobb uten å dusje først. Endret 30. juli 2013 av TinaT
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 En pakke tyggegummi i veska og små søte truseinnlegg i trusa er med på føle meg nydusjet og ren hele dagen Anonymous poster hash: b034a...050
Rosewood Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 En god dusj om morgenen, hårkur, barbering der det trengs, peeling på kropp og ansikt. Rense ansiktet. Deretter et godt bodybutter, deodorant og favorittparfymen min. Pusse tennene, nappe øyebrynene og sminke meg fint og naturlig. Rette håret og ta på nyvaskede klær. Da føler jeg meg ren og pen
skruf Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Dusjer alltid om morgenen, bruker ei såpe som lukter godt, av og til peeling. Barberer der det trengs, vasker ansiktet med ansiktsvask. Bruker en hårkur på annenhver hårvask. Etter dusjen så smører jeg meg alltid inn med bodylotion, og bruker parfyme. Bruker lite sminke, men nå om sommeren har jeg farge i ansiktet, så da er det fint med solpudder og mascara. For ekstra velvære så tar jeg av og til et bad om kveldene, ansiktsmaske, olje eller duftbombe fra Lush i badevannet, tenner duftlys, tar på meg nyvasket pysj og har skiftet på senga så jeg legger meg nybadet i nyskiftet sengetøy:) Endret 30. juli 2013 av Pomperipossa
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Nydusjet, fin hårklipp, rettetang er nødvendig. Deodorant, rene klær, parfyme, sminke. Liker også å være så hårfri som mulig, men jeg er en ape Anonymous poster hash: f9468...dd2
Gjest Vinglepetra Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Er det noen spesielle produkter som dere foretrekker, når dere skal "skjemme bort kroppen".
Gumman87 Skrevet 31. juli 2013 #10 Skrevet 31. juli 2013 Jeg bruker joico k-pak hårkur når jeg skal skjemme bort håret og babyfoot til føttene
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 Det meste som er sagt her... -Når jeg er litt solbrun (på den helt naturlige måten), at det så vidt synes, uten kliss og altfor mye farge. Sun-kissed kalles det vel. -Nyvasket sengetøy som har blitt tørket ute i frisk luft. -Vannglass med sitron. -Nystelte negler -Lett napp av øyebryn. Barbering på kroppen -Ikke parfyme, ikke body lotion så lenge den trekker utrolig fort inn (vil ikke ha kliss på meg når jeg skal legge meg i nyvasket sengetøy Sett bort i fra håndkrem og fuktighetskrem. -Lang dusj, peeling av kropp og ansikt. Fint omsoverommet lukter nyvasket gulv (grønnsåpe) og at det regner ute, slik at man kan legge seg og høre at det regner..... Anonymous poster hash: fe1a6...486 1
Wonders Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 (endret) Kan starte øverst på det jeg utfører selv: Fylle på ettervekst hver 3 uke av hårfarge Samboeren stusser håret hver 3 måned Hårkur hver uke Setter opp håret hver dag, noen ganger krølltang/rettetang/bølgetang Farge bryn og vipper, forme og stusse bryn Q-tips i ører Fjerning av hår her og der Peeling på hele korppen hver 14. dag med sånne antibakterielle hansker Nivea krem etterpå 2 ganger om dagen bruker jeg tanntrå, pusser tenner og bruker munnskyllevann kjøpt hos tannlege Tar vitaminer og mineraler, samt betakaroten så jeg ikke er helt gjennomsiktig Jobber i hele sommer så tar 20 minutter solarium 1 gang i uken Legger uvlakk/shellac hver 2-3 uke på hender og føtter selv Tar fotbad, klipper og fjerner død hud på føtter. Smører med fet krem og setter på tykke sokker Rene nystrøkede klær Nypussede sko Deo og parfyme hører jo til Rent kjøkken og rene bad er viktig for meg for å føle meg vel. Og rent segetøy. Endret 1. august 2013 av Wonders 1
EyeQ Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 Dusjer, skrubber, smører, sminker og pynter meg.
fresia Skrevet 1. august 2013 #14 Skrevet 1. august 2013 dusj med bodyscrub og hårkur, fjerne uønsket hår, smøre inn kroppen med en god krem etterpå og pusse tennene. føler meg mer velstelt og ren uten sminke egentlig bare helt naturlig med rene klær på!
Auroressa Skrevet 1. august 2013 #15 Skrevet 1. august 2013 Nylagt manikyr og pedikyr, føler meg ganske fresh da ja
floppesopp Skrevet 1. august 2013 #17 Skrevet 1. august 2013 Dusjer, pusser tennene, renser huden og spiser eple.
Gjest Vinglepetra Skrevet 2. august 2013 #18 Skrevet 2. august 2013 Dusjer, pusser tennene, renser huden og spiser eple. Spiser eple? Den var ny. ..
floppesopp Skrevet 2. august 2013 #19 Skrevet 2. august 2013 Spiser eple? Den var ny. .. Grønt helst. Det er ikke noe magisk i det, annet enn at når jeg starter dagen med et eple føler jeg meg fresh og sunn.. God i sinnet, god i kroppen.
Gjest Vinglepetra Skrevet 2. august 2013 #20 Skrevet 2. august 2013 Grønt helst. Det er ikke noe magisk i det, annet enn at når jeg starter dagen med et eple føler jeg meg fresh og sunn.. God i sinnet, god i kroppen. Ok, jeg skjønner Jeg trodde du gjorde det for at epler hadde en skjønnhets bringende effekt som jeg ikke visste om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå