Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare hatt ett ONS i hele mitt liv, så var jeg sammen med en dame i ti år, og når jeg nå har vært singel i snart ett år er jeg klar for å kaste meg ut i ONStilværelsen. Problemet er at jeg ikke er så veldig god på de tingene der, jeg ser bra ut, det sier alle til meg hele tiden. Men jeg er ikke så god på å ta de hintene, ikke vet jeg helt hvordan jeg skal ta insj heller. Har hørt at ikke det er så lurt å være så veldig direkte. Noen tips? Kanskje noen utesteder i Bergen der damene er litt enklere enn andre steder? Vet jeg er barnslig hjelpeløs, men jeg er ikke klar for å speide etter ny dame, vil rett og slett bare bli utnyttet.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig vitsen med slike innlegg som dette?

Anonymous poster hash: c40a3...ad6
  • Liker 2
Skrevet

Hva er egentlig vitsen med slike innlegg som dette? Anonymous poster hash: c40a3...ad6

Hva er egentlig vitsen med slike svar som dette? Hva er egentlig vitsen med noe som helst? Hva er vitsen med å svare som anonym bruker uten bilde? Hva er vitsen med deg? Hvem er du? Jeg skriver som meg selv med bilde på et forum på Internett så hele verden kan se og lese, bedre enn hva du driver med i dette øyeblikk. Så? Nå? Kom med svar.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig vitsen med slike svar som dette? Hva er egentlig vitsen med noe som helst? Hva er vitsen med å svare som anonym bruker uten bilde? Hva er vitsen med deg? Hvem er du? Jeg skriver som meg selv med bilde på et forum på Internett så hele verden kan se og lese, bedre enn hva du driver med i dette øyeblikk. Så? Nå? Kom med svar.

Du misforstår. Jeg mener, hva er poenget med slike innlegg, når det bare er bullshit uansett?

For det første, er nok ikke en ONS hva du aller mest jakter på nå. I tillegg til at du får daglig massevis av råd og gode tips, men du tar jo aldri noe av det til deg uansett. Så hva er egentlig vitsen med å svare deg da?

Også lurer du på ting rundt dette teamet? Hva med de 100 innleggene dine som tilsier dine meninger for hva en ONS'er er?

Og nå har du lyst å prøve ut en selv?

Også har du jo hatt en ons (hvertfall) og det gikk jo fint? Kan du ikke bare gjøre det samme en gang til da, men denne gangen sørge for å huske kondom?

Skrevet

Scottsman er vel "meatmarket" #1 i Bergen, vil jeg si.

Ellers er også Lille, Aura, Tidi passe meatmarkets.

Men vær grei å ikke bruk jenter på en måte at de tror at du vil noe mer da. Vær litt klar på at det er ONS-greier, så tror jeg ikke det vil være så forferdelig vanskelig å skille de som har lyst å føde barna dine vs. de som bare har lyst å pule.

Skrevet

Du misforstår. Jeg mener, hva er poenget med slike innlegg, når det bare er bullshit uansett?For det første, er nok ikke en ONS hva du aller mest jakter på nå. I tillegg til at du får daglig massevis av råd og gode tips, men du tar jo aldri noe av det til deg uansett. Så hva er egentlig vitsen med å svare deg da?Også lurer du på ting rundt dette teamet? Hva med de 100 innleggene dine som tilsier dine meninger for hva en ONS'er er?Og nå har du lyst å prøve ut en selv? Også har du jo hatt en ons (hvertfall) og det gikk jo fint? Kan du ikke bare gjøre det samme en gang til da, men denne gangen sørge for å huske kondom? Anonymous poster hash: c40a3...ad6

Hvilke andre 100 innlegg sikter du til? Hvilke tips tar jeg ikke til meg? Og jeg spør igjen: hvem er du?

Hvem sa jeg ikke brukte kondom sist? Hvem tror du at jeg er? Hva er mine meninger om ONS? Jeg ville bare ha noen steder i byn siden jeg ikke har vært så plagsomt mye der de siste årene. Man blir litt institusjonalisert i langvarige forhold, så jeg er litt rusten. Hva er det som er bullshit med denne tråden? Du slenger dritt anonymt, hvilket er noe av det feigeste man kan gjøre.

Jeg takker Kraula for tipset, og ber deg enten identifisere deg selv, eller ryke å reise til H...... Ut av min tråd.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Det er nok det. Jeg er feig, fordi jeg bruker AB-funksjonen nå. Og ikke har orket å lage meg 20 forskjellige kontoer som jeg kan bruke, og si at dette er meg, og slik er jeg.

Og tåler du ikke tilbakemeldinger burde du vel heller ikke opprette tråder på et åpent internett heller da?

Skrevet

Forresten, har også hørt at Contra er bra meatmarket for de som er 25+. Er også en del politi som henger der når de har fri, så ikke begynn å slåss eller spør om narkotika der :P Ikke at jeg tror du gjør det, bare sier det.

Zacharia bryggen kan være ganske bra også, da for alle aldersgrupper (så der kan du velge i alle damer fra 20 til 60 :P).

God sjekking! Vær ansvarlig. ;)

Skrevet

Jepp. Det er nok det. Jeg er feig, fordi jeg bruker AB-funksjonen nå. Og ikke har orket å lage meg 20 forskjellige kontoer som jeg kan bruke, og si at dette er meg, og slik er jeg.Og tåler du ikke tilbakemeldinger burde du vel heller ikke opprette tråder på et åpent internett heller da? Anonymous poster hash: c40a3...ad6

Jeg tåler tilbakemeldinger, men ikke feighet. Skal du mene noe må du tør å stå fullt for det, hvis ikke kan du gjøre som anstendige folk flest, holde det for deg selv. Jeg vet utmerket godt hvilke konsekvenser det kan få med innlegg jeg skriver. For tiden har jeg laaaaaaange diskusjoner på FB om valget som nærmer seg, fordi jeg legger ut rapporter som påpeker farer med regjeringsskifte. Mange av svarene jeg får er både usaklige og barnslige, men jeg vet hvem folk er, og de står stort sett for det de sier.

Skrevet

Takk igjen Kraula.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...