Gjest JakeGreen Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 La oss si at en mann ligger med en nær venninne av deg, men at det bare var et engangstilfelle og at det hendte for en tid tilbake. Ville du hatt noen problem med å innlede et forhold til den mannen på grunn av det? Rent hypotetisk selvsagt. La oss si at jeg har en akademisk interesse av svaret.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Nei, ingen problemer dersom situasjonen er som du har beskrevet og er helt avklart de to imellom. Anonymous poster hash: 30385...1da
Gjest Gaea Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Det skal nok litt til for at jeg ser på noen som en venninne har vært med som potensielt kjærestemateriale. Ubevisst tenker jeg nok ''venn'' eller ''bekjent'', for å unngå eventuelle ubehagelige situasjoner. Men dersom jeg likevel hadde begynt å like en person svært godt, og det er full klaff ellers, hadde det nok ikke stoppet meg likevel. Det er jo tross alt ikke så farlig, selv om det muligens kan være litt rart - men det avhenger jo av hva min venninne hadde syntes om saken.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Haha. Så latterlig. Anonymous poster hash: a757b...a72 2
elentari Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Jeg er sammen med en besteveninna mi har hatt en crush på og en annen veninne har vært med hjem i fulla. Vi har det kjempebra
Gjest JakeGreen Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Haha. Så latterlig. Anonymous poster hash: a757b...a72 Hva er latterlig? 1
Gjest Naria Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Nei, å ha sex med en mann ei venninne har hatt sex med før føles nesten insestiøst for meg. Endret 30. juli 2013 av Naria 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 Hva er latterlig? Du.. Og dine desperate forsøk for å prøve å få andre i et dårlig lys, for å prøve å få et bedre på deg selv. Men når har noe slikt noen gang fungert da? Anonymous poster hash: a757b...a72
justmyself Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Ja, det kunne jeg. Fortid er fortid og den kan ikke endres på. Så lenge mannen er trofast, elsker meg og vi har det bra sammen.
Gjest .-L-. Skrevet 30. juli 2013 #12 Skrevet 30. juli 2013 Vel, hadde det vært motsatt, og en dame hadde hatt seg med en av vennene mine, så hadde svaret vært nei. Hadde holdt meg unna fra starten av i grunn og kun holdt ting på et vennskapelig nivå.
Chien Skrevet 30. juli 2013 #13 Skrevet 30. juli 2013 Hvorfor skal det ha noe å si? Om det bare var et engangstilfelle så. Litt klein stemning mellom de to får man alltids tåle
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #14 Skrevet 30. juli 2013 Man forestiller seg at det ville vært en klein situasjon, men det må det jo nødvendigvis ikke være. Det er en jeg har ligget med for noen år siden og har vært med i senere tid. Og det er ingen av oss som synes at det er kleint eller noe slikt når vi snakker med hverandre eller er i samme rom, fordi vi er så godt inforstått med at det som skjedde, det skjedde kun den ene gangen for lenge siden. Og selv om vi kjenner hverandre litt bedre enn hva en ville ha gjort med en annen venn, så betyr ikke den slags noe lengre for noen av oss. Det handler vel litt om å gå videre, tenker jeg. Anonymous poster hash: a757b...a72
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #15 Skrevet 30. juli 2013 Hvis jeg møter en fyr som hadde passet perfekt for den single venninna mi, hadde jeg absolutt vært i stand til å la de to møtes Om han jeg møter har hatt en ONS med en venninne av meg, hadde jeg snakket med henne, og tenkt at det var litt merkelig for alle. Men er ganske sikker på at det hele hadde gått fint om forholdene var greie. Anonymous poster hash: f4257...df4
Thorn Skrevet 30. juli 2013 #16 Skrevet 30. juli 2013 Nei, jeg ville nok hatt litt problem med det, tror jeg... Med mine venninner så ville det enten ha vært en fyr som hadde vært i et forhold med ei venninne (totalt uaktuell for meg da!), eller en som hadde hatt en ons med ei venninne med en smule promiskuøs fortid. Det kunne kanskje ha vært aktuelt om han var perfekt på alle andre måter, men fordomsfull som jeg er så har jeg ikke så høye tanker om de som lå med venninna mi på den tiden... Det hadde gjerne fort blitt en dealbreaker.
Gjest Faerunpedia Skrevet 30. juli 2013 #17 Skrevet 30. juli 2013 Hvis dette kun var en ons og venninnen min ikke hadde hatt problemer med det hadde det ikke gjort meg noe.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #18 Skrevet 30. juli 2013 Heldigvis har en vel tilfeldigvis klart å styre unna venninner av eksen da. Tror jeg. Anonymous poster hash: a757b...a72
absinthia Skrevet 30. juli 2013 #19 Skrevet 30. juli 2013 Dersom venninna ikke hadde hatt store problemer med det, hadde det ikke vært et problem for meg - fortid er fortid!
Gjest JakeGreen Skrevet 30. juli 2013 #20 Skrevet 30. juli 2013 Interessante svar! Dette er altså uproblematisk for flertallet av kvinner som har svart. Kun en mann har svart hittil (kunne formulert overskriften annerledes, så svar gjerne andre menn også), men jeg mistenker at dette kanskje er annerledes for menn? Du.. Og dine desperate forsøk for å prøve å få andre i et dårlig lys, for å prøve å få et bedre på deg selv. Men når har noe slikt noen gang fungert da? Anonymous poster hash: a757b...a72 Hva snakker du om egentlig? Hvordan kan denne tråden på noen som helst måte prøve å stille noen i et dårlig lys til fordel for meg selv? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå