Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet det er evig gnål om dette fra mange... de som er lei trenger ikke svare. jeg leser ofte hva folk svarer på lignende tråder. At når mannen sier han ikke er klar for barn så betyr det egentlig at han ikke vil ha barn med nettopp deg. er det noen som har opplevd akkurat dette? Jeg mener jo at om man er i et godt forhold så vil det ikke være slik at mannen ikke kan tenke seg å ha barn med akkurat den han er sammen med der og da (nå snakker jeg ikke om menn som aldri vil ha barn med noen). å få en slik tilbakemelding må jo være helt forferdelig.. noen som har opplevd dette og kan skrive litt om hvordan forholdet faktisk var på det tidspunktet? om en dame blir overrasket over at kjæresten hennes aller helst vil ha barn med noen andre så må jo hun ha et mere positivt inntrykk av det forholdet hun er i enn hva mannen har, noe jeg har vanskeligheter med på forstå. kan man virkelig være så blind?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om noen tilfeller der mannen "ikke var rede for barn" før etter at hun ikke lenger kunne få barn. Da var han plutselig rede, skilte seg og fikk barn med noen annen, yngre.

Anonymous poster hash: 66e54...9c7
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...