chewbacca Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Nå begynner valpen min å bli gammel nok til å bli sosialtrent i by og så videre. Så jeg lurte på om folk vet hvor man har lov å ta med hund inn. Kjøpesentre, butikker og så videre! Jeg mener å huske at små hunder har lov til å være på enkelte sentre? Jeg vet at det ihvertfall lov å ta med hund inn på plantasjen på Sandsli. Håper på svar
Snakkis Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Det er ikke lov å ta med hunder inn på sentre i bergen sentrum. Folk kan være allergiske. Gjør du dette sørg for at du bærer hunden din så kanskje ingen kommenterer det. Det er også båndtvang på offentlige steder. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Det er ikke lov å ta med hunder inn på sentre i bergen sentrum. Folk kan være allergiske. Gjør du dette sørg for at du bærer hunden din så kanskje ingen kommenterer det. Det er også båndtvang på offentlige steder. Tror dette gjelder alle butikker og restauranter også? Anonymous poster hash: d6122...ec4
Snakkis Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Tror dette gjelder alle butikker og restauranter også? Anonymous poster hash: d6122...ec4 Det gjør det så absolutt. 1
Brunhilde Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Jeg forstår ikke behovet for å "sosialisere" en hund inne i en butiikk! Ta gjerne dyret med på bytur så det blir vant til folk, og folkemengder, men la det være hjemme når du er på handletur! 3
Mannemann85 Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Jeg har en liten dvergdachs, går helt greit å ta på armen til å fra bilen på bystasjonen. For øvrig hvis du vil drikke kaffe så kan man som regel sitte ute. F.eks den ved festplassen pleier servitørene å smile når jeg har med hund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå