Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste forskjellen jeg merker på kroppen i de månedene jeg tar tran, er at jeg får uren hud. Dette er jo stikk motsatt av hva tran liksom skal gjøre, så jeg er litt forundret. Hva kan dette skyldes?

Anonymous poster hash: 7ffd8...c56
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste forskjellen jeg merker på kroppen i de månedene jeg tar tran, er at jeg får uren hud. Dette er jo stikk motsatt av hva tran liksom skal gjøre, så jeg er litt forundret. Hva kan dette skyldes?

Hvilken tran bruker du da? Har du prøvd noen av høy kvalitet, ev rene omega 3 oljer?

Hvordan går det når du spiser fet fisk?

AnonymBruker
Skrevet

Spiser ikke fisk, takler ikke smaken/lukten. Bruker vanlig Møllers tran fra matbutikken.

AnonymBruker
Skrevet

Huden min er også dårligere når den ikke får sol. Sikker på at det er tranen sin skyld?

Anonymous poster hash: d717d...d97

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg vil også tro det er klima generelt som er problemet - ikke tran.

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at tran er synderen.

Tran er uansett ikke det beste på markedet. Prøv heller Udos Choice.

Anonymous poster hash: 41e11...330
Skrevet

Spiser ikke fisk, takler ikke smaken/lukten. Bruker vanlig Møllers tran fra matbutikken.

Jeg bruker noe som heter Omegacure. Smaker ikke fisk og er omtrent bare omega3. Ganske mye dyrere enn tran, men de garanterer at den er fri for ev biprodukter som kan være med i tran (tungmetaller, miljøgifter, etc). Selv om jeg tror møllers har rent mel i posen altså. Er bare litt rart at de klarer å produsere til så mye lavere pris enn andre...

Det er også lurt å ta d-vitamin utenom. Er veldig, veldig lav dose i tran. Min regel er at jeg tar d-vit tilskudd de dagene jeg ikke får 30min+ i solen i bar overkropp.

AnonymBruker
Skrevet

Takker, bør kanskje sjekke ut D-vitamin..

Generelt sett er dog huden min helt fin. Men jeg mener å ha lagt merke til at i de periodene jeg har tatt tran, har den blitt litt uren/kvisete. Det kan jo skyldes andre ting, selvsagt.

Mangel på sol/d-vitamin er det nok ihvertfall ikke, for det får jeg knapt noenting av uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være at du reagerer på fiske-tran.

Jeg må bruke omega-3 av selolje fordi jeg ikke tåler fiske-tran (eller fisk for den saks skyld).

Anonymous poster hash: f57da...979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...