Gå til innhold

Hvilke intensjoner har du når du spør en eks om h*n har funnet seg noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..Er det fordi du er nysgjerrig?

..Noe mer som ligger bak?

..Legger du noe i det?

Anonymous poster hash: bbd33...930
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del er det fordi jeg savner han og kanskje ikke vil gi opp på oss..

Anonymous poster hash: 3698d...991
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvis jeg hadde spurt mine ekser hadde det vært av nysgjerrighet og fordi jeg blir glad om det går bra med dem.

AnonymBruker
Skrevet

Husker exen min spurte om det hele tiden, og det kom vel fram til slutt at han kunne tenke seg sex

Anonymous poster hash: 94eb4...5cc
Skrevet

I mitt tilfelle så elsker jeg han og savner han, så jeg ville ha spurt for å vite om jeg har mistet han helt eller om det er en sjanse for oss.

Mine venninner har nærmest stalka sine ekser for å finne ut om de har nye kjærester av ren nysgjerrighet. I noen tilfeller var det til og med ren egoisme: finne ut om han er opptatt for så å prøve å vinne han tilbake (med eller uten dame). Klarer dem å få han tilbake så er det bare å dumpe han igjen fordi de trengte bare boosten og det å føle seg ønsket av han.

Skrevet

Jeg spurte fordi jeg håpet han hadde møtt noen som kunne holde ut med å måtte holde ham i ørene. Tror hun har kvittet seg med ham igjen, men har ikke giddet å spørre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg veldig glad i eksen min og hvis jeg hadde spurt henne om dette, hadde det nok garantert vært for å høre om det var en ledig stilling i livet hennes som jeg kanskje kunne ha levert en søkndad for.

Men jeg hadde blitt knust om hun tok meg tilbake bare for å dumpe meg igjen like etterpå, fordi det viste seg at det kun var bekreftelsen henne egentlig var ute etter.

Anonymous poster hash: 3058c...a68
Skrevet

Har spurt eksen en sjelden gang fordi jeg håper han har funnet seg noen han virkelig elsker. Unner han det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør fordi jeg oppriktig håper han finner seg en god og snill dame. Han er ganske vilter og trenger en dame til å holde ham i tøylene. Når vi henger sammen så peker jeg på damer som ser ut som hans typer og ber han gå bort.

Anonymous poster hash: cb12e...56b

Skrevet

Hadde neppe spurt fordi jeg ikke bryr meg om det, men hvis jeg skulle gjort det måtte det ha vært for å ha noe å prate om eller nysgjerrighet.

Gjest Oblivion
Skrevet

Kommer helt an på -de jeg har god kontakt med vet jeg jo, og om jeg skulle spurt så er det fordi jeg ønsker dem alt godt. Ellers -just making conversation, and moving on.

AnonymBruker
Skrevet

Damer: ønsker å få en sjanse til

Menn: Sex

Anonymous poster hash: 9bc5c...b15
Gjest Gjest
Skrevet

jeg spurte fordi jeg selvfølgelig ønsker at han skal finne kvinnen i sitt liv. ingen baktanke. blir som å spørre en gammel bekjent om han har kjæreste. ingen forskjell for min del

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper de har gått videre, fordi jeg selv har det.

Anonymous poster hash: 7d713...c83
Skrevet

Nysgjerrighet :)

Jeg har god kontakt med mine ekser og anser oss som venner, så det er helt naturlig fra begges sider å spørre om det her.

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrighet. Og fordi jeg unner ham ei bra dame.

Anonymous poster hash: f92c8...974
Gjest Miranda2011
Skrevet

..Er det fordi du er nysgjerrig?

..Noe mer som ligger bak?

..Legger du noe i det?

Anonymous poster hash: bbd33...930

Jeg hadde spurt hvis det var en jeg ønsket å få tilbake, hadde ikke brydd meg ellers

Skrevet

Nysgjerrighet og fordi jeg ønsker han det beste. Også kanskje for å være sikker på at han har gått videre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...