Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg behøver et motetips eller to: Saken gjelder hvilke sko som passer best til skjørt (da snakker vi korte skjørt)

Jeg kan da ikke være den eneste jenta som er slank og fin, men allikevel så har jeg ikke de laaange bena til supermodellene - og må derfor jukse meg til den "looken" med høye hæler. Ballerina sko og slikt som er i skobutikkene nå, blir ikke flatterende på meg med skjørt! Samtidig er det selvsagt uaktuelt å gå med stilletthæler og slikt på jobb hele dagen.

Hvaslags sko - med hæl - kan jeg bruke til skjørt - til hverdags?

Finnes det inspirasjonssider på nettet til hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes gode pumps med litt hæl. Dette må du avgjøre selv, synes det meste går til skjørt. :-) Vanskelig eller hva? Dette greier du, ta på deg det skjørtet og gå på skoshopping! Prøv til skjørtet..

Skrevet

Til sommeren er det jo fint med sandaler med hel. Da slipper du pumps-looken.

Ellers synes jeg det er kjempefint med stilige støvletter med hel til kort skjørt.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg har slike støvlettaktige sko som er svarte opp til knærne, og er 3 cm høye med rund tå og snøring foran. Veldig behagelige, men tunge om du løper til bussen

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, og takk for svar! :-)

Jeg får tips om å ta på meg skjørtet og gå til skobutikken og prøve sko......men skal jeg gå dit i sokkelesten da, eller? :hoho: Det eneste jeg har nå, er nedslitte joggesko.....

Sånne høye støvletter synes jeg også er fint til skjørt, men det blir litt for varmt å gå sånn hele dagen nå som det er blitt vår (synes jeg) :wink:

Og sandaler med hæl er kjempepent til skjørt - helt enig - bare det at det fort blir litt vondt å gå i sånne sko heeele dagen. Dessuten ser det litt jålete ut (?)

Som dere leser, er jeg visst ganske sær og kresen når det kommer til sko. De skal både være komfortable og lekre å se på! Kanskje det er en umulig kombinasjon? :oops:

Skrevet

Vel..ønsker du sko må du ut av huset til nærmeste skobutikk uansett :-) .

Hhehe du er ikke sær nei..de fleste ønsker lekkre sko som også er behagelige!

Igjen vil du finne pumps med hæl som ER behagelig! Du må prøve MANGE forskjellige..

Gå ut og se deg rundt.. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! :-)

I dag er "prosjekt-ut-i-oslo-og-se-seg-rundt-etter-nye-sko"-dagen!

Wish me luck :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...