Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er inne i en småkjip periode hvor jeg føler meg lettere patetisk, jeg har gått litt inn i meg selv og er ikke så prateglad som jeg er til vanlig, eller selvsikker for den saks skyld.

Noen andre som har perioder hvor de føler seg smått patetisk? Føler jeg er alene om denne følelsen og det fører til en enda større følelse av å være patetisk.

Anonymous poster hash: 33654...ac0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føles alltid sånn, folk holder nemlig de negative følelsene for seg selv. ;)

Anonymous poster hash: 04145...8d9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måten. Som regel er jeg både selvsikker og i godt humør, men av og til har jeg perioder hvor jeg sliter med selvtilliten og blir skikkelig innesluttet og tolker alt negativt. Det er utrolig irriterende med disse periodene, og jeg misunner de som greier å alltid være i godt humør (eller i alle fall evner å skjule det når de har dårlige dager/perioder). Er ikke alltid så lett å komme ut av disse periodene, men jeg forøker å tenke positivt og trøster meg med at det blir bedre :)

Anonymous poster hash: 26641...9fe
Skrevet

Å ja da, oftere enn jeg vil innrømme. Men man må bare gjøre det beste for å riste det av seg.

Skrevet (endret)

Du er ikke alene TS. Det varer heldigvis sjelden spesielt lenge, så jeg tenker egentlig ikke på det som noe stort problem. Jogge en tur, vaske leiligheten, eller noen øl med gode kompiser pleier å hjelpe på for min del.

Endret av guttemann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...