AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Det gjør du bare ikke! Sånne ting holder man kjeft om. Anonymous poster hash: a43a0...745 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Det gjør du bare ikke! Sånne ting holder man kjeft om. Anonymous poster hash: a43a0...745 But, why?Anonymous poster hash: 65f50...7d6 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 But, why?Anonymous poster hash: 65f50...7d6 Fordi det kommer til å bli særdeles ubehagelig for deg (og henne) på jobb videre NÅR du blir avvist. For det blir du, med mindre hun er dødsforelsket i deg. Med mindre du føler deg minst 99 % sikker på dette, så holder du kjeft. Anonymous poster hash: ab1af...af2 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Fordi det kommer til å bli særdeles ubehagelig for deg (og henne) på jobb videre NÅR du blir avvist. For det blir du, med mindre hun er dødsforelsket i deg. Med mindre du føler deg minst 99 % sikker på dette, så holder du kjeft. Anonymous poster hash: ab1af...af2 Jeg er ikke TS, men en som mener at man ikke skal la sjansen gå fra seg pga. fare for ubehagelighet.Anonymous poster hash: 65f50...7d6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Jeg er ikke TS, men en som mener at man ikke skal la sjansen gå fra seg pga. fare for ubehagelighet. Anonymous poster hash: 65f50...7d6 Da må du nesten bare da. Fortelle henne det altså. Anonymous poster hash: 5cad0...b28
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Da må du nesten bare da. Fortelle henne det altså. Anonymous poster hash: 5cad0...b28 Jeg er fortsatt ikke TS;)Anonymous poster hash: 65f50...7d6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Jeg er fortsatt ikke TS;)Anonymous poster hash: 65f50...7d6 Kanskje den ikke var til TS? Anonymous poster hash: 5cad0...b28
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 Jeg er ikke TS, men en som mener at man ikke skal la sjansen gå fra seg pga. fare for ubehagelighet. Anonymous poster hash: 65f50...7d6 Og når var det slik at man bare får en dame ved å gå bort til henne og si "jeg liker deg"? Jeg har ikke sagt at ts skal glemme denne kollegaen, men at det finnes bedre måter å prøve å kapre henne på enn å gå bort og fortelle at han liker henne. Det funker som regel dårlig, med mindre dama allerede er dødsforelsket i ham. Anonymous poster hash: ab1af...af2 1
mlilja Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 En fyr på jobben fortalte om sine følelser for meg. Jeg kunne ikke si jeg følte det samme og det har skapt problemer her. Han fortsetter å fortelle meg hvor fantastisk jeg er, følger etter meg hele tideb når jeg prøver å gjøre jobben min, og kontakter stadig familien min. Hvis du velger å fortelle det og du blir avvist må du kunne fortsette å ha et profesjonelt forhold til vedkommende. Hvis du er usikker på om du kan det, hold det for deg selv 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #11 Skrevet 30. juli 2013 Og når var det slik at man bare får en dame ved å gå bort til henne og si "jeg liker deg"? Jeg har ikke sagt at ts skal glemme denne kollegaen, men at det finnes bedre måter å prøve å kapre henne på enn å gå bort og fortelle at han liker henne. Det funker som regel dårlig, med mindre dama allerede er dødsforelsket i ham. Anonymous poster hash: ab1af...af2 Hæ...? Altså... Men han får henne i hvertfall ikke med å ikke gjøre noe som helst.Anonymous poster hash: 65f50...7d6 1
-Jiinxs- Skrevet 30. juli 2013 #12 Skrevet 30. juli 2013 Om dette er en du jobber daglig med og ser relativt ofte på jobben så ville jeg ikke gjort noe. Om dette er en som jobber i en annen avdeling og som du ikke treffer på så ofte, så spør henne ut eller noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå