Gå til innhold

Hvordan fortelle kolega at eg liker henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymous poster hash: e1071...99f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør du bare ikke!

Sånne ting holder man kjeft om.

Anonymous poster hash: a43a0...745
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør du bare ikke! Sånne ting holder man kjeft om. Anonymous poster hash: a43a0...745

But, why?

Anonymous poster hash: 65f50...7d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

But, why?

Fordi det kommer til å bli særdeles ubehagelig for deg (og henne) på jobb videre NÅR du blir avvist.

For det blir du, med mindre hun er dødsforelsket i deg. Med mindre du føler deg minst 99 % sikker på dette, så holder du kjeft.

Anonymous poster hash: ab1af...af2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det kommer til å bli særdeles ubehagelig for deg (og henne) på jobb videre NÅR du blir avvist. For det blir du, med mindre hun er dødsforelsket i deg. Med mindre du føler deg minst 99 % sikker på dette, så holder du kjeft. Anonymous poster hash: ab1af...af2

Jeg er ikke TS, men en som mener at man ikke skal la sjansen gå fra seg pga. fare for ubehagelighet.:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke TS, men en som mener at man ikke skal la sjansen gå fra seg pga. fare for ubehagelighet. :)

Da må du nesten bare da. Fortelle henne det altså.

Anonymous poster hash: 5cad0...b28

AnonymBruker
Skrevet

Da må du nesten bare da. Fortelle henne det altså. Anonymous poster hash: 5cad0...b28

Jeg er fortsatt ikke TS;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fortsatt ikke TS;)

Kanskje den ikke var til TS? ;)

Anonymous poster hash: 5cad0...b28

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke TS, men en som mener at man ikke skal la sjansen gå fra seg pga. fare for ubehagelighet. :)

Og når var det slik at man bare får en dame ved å gå bort til henne og si "jeg liker deg"?

Jeg har ikke sagt at ts skal glemme denne kollegaen, men at det finnes bedre måter å prøve å kapre henne på enn å gå bort og fortelle at han liker henne. Det funker som regel dårlig, med mindre dama allerede er dødsforelsket i ham.

Anonymous poster hash: ab1af...af2

• Liker 1
Skrevet

En fyr på jobben fortalte om sine følelser for meg. Jeg kunne ikke si jeg følte det samme og det har skapt problemer her. Han fortsetter å fortelle meg hvor fantastisk jeg er, følger etter meg hele tideb når jeg prøver å gjøre jobben min, og kontakter stadig familien min.

Hvis du velger å fortelle det og du blir avvist må du kunne fortsette å ha et profesjonelt forhold til vedkommende. Hvis du er usikker på om du kan det, hold det for deg selv

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og når var det slik at man bare får en dame ved å gå bort til henne og si "jeg liker deg"? Jeg har ikke sagt at ts skal glemme denne kollegaen, men at det finnes bedre måter å prøve å kapre henne på enn å gå bort og fortelle at han liker henne. Det funker som regel dårlig, med mindre dama allerede er dødsforelsket i ham. Anonymous poster hash: ab1af...af2

Hæ...? Altså...

Men han får henne i hvertfall ikke med å ikke gjøre noe som helst.

• Liker 1
Skrevet

Om dette er en du jobber daglig med og ser relativt ofte på jobben så ville jeg ikke gjort noe.

Om dette er en som jobber i en annen avdeling og som du ikke treffer på så ofte, så spør henne ut eller noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...