AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Noen som har noen tips til filmer eller serier man bare MÅ se på Viaplay?Anonymous poster hash: 22ebc...f2b
Aasa Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Jeg sverger til Frustrerte fruer, men etter å ha sett alle sesongene x- antall ganger fant jeg ut at jeg måtte prøve noe nytt. Har nå endt opp med å sitte i flere timer på kvelden å se på privat praksis! Er selv litt kresen på serier, men likte den veldig godt
Kraula Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Dette spørs jo litt på hva du liker å se på til vanlig? Stort spekter i serie-verden, fra Jersey Shore til QI
Noteknekk Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Jeg sverger til Frustrerte fruer, men etter å ha sett alle sesongene x- antall ganger fant jeg ut at jeg måtte prøve noe nytt. Har nå endt opp med å sitte i flere timer på kvelden å se på privat praksis! Er selv litt kresen på serier, men likte den veldig godt Så morsomt, skulle selv til å svare her at jeg for tiden nå se på frustrerte fruer, men tenkte å starte på privat praksis etterpå . Frustrerte fruer forsvinner fra viaplay om en mnd, så kanskje ikke så lurt å starte på det nå da det er åtte sesonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå