Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Er det noen av dere som pleier å vokse dere under armene? Er det veldig vondt, hvordan varmer dere voksen? Skal prøve for første gang med MOM .
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #2 Skrevet 20. april 2004 Jeg har gjort det en gang, hos hudpleier, og det var kjempevondt synes jeg. Bestemte meg for aldri å gjøre det mer! Og min erfaring er at det er enda vondere å vokse selv...... Hilsen Lille meg
Fakse Skrevet 20. april 2004 #3 Skrevet 20. april 2004 Om du ikke har prøvd å vokse selv før vil jeg ikke anbefale å starte under armene. Bestill deg time i salong først for å se hvordan det gjøres, og start med leggene siden det er mye enklere og mindre vondt enn armhulene.
vackraflickan Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Min erfaring er: Ikke gjør dette selv. Det er veldig vanskelig å stramme huden under armene selv samt rive ordentlig. Jeg har prøvd selv. Resultatet ble:Mye knoting, Ingen hår fjernet, mye smerte og røde/hovne armhuler. Jeg vokser armhulene hos hudpleier. Det gjør ikke vondt (det kjennes selvsagt, men smerten er ikke sterk og varer bare noen sekunder). Jo flere ganger man har vokset jo mindre vindt gjør det og jo mindre rød blir man. Jeg betaler 100kr og gjør det hver 4-6uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå