Gå til innhold

Sponse eget utdrikningslag....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo ikke sånn at man skal planlegge sitt eget utdrikningslag.....men jeg ønsker veldig gjerne at vi skal reise bort...enten bare en natt, eller en helg. Men jeg syntes det er for mye å forvente at veninnene mine skal føle seg forpliktet til å betale....jeg og mannen diskuterte litt og lurte på om vi skulle tilby forloverene våre 20.000 hver som medbetaling. Da kanskje fler har råd til å være med.....

Høres dette bare " jeg vil ikke ha et billig utdrikningslag" ut, eller er det en fin guest for at venner skal kunne ta seg en pause fra hverdagen uten for stort økonomisk innhugg.....?

Anonymous poster hash: f04dd...a66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det hørtes veldig flott ut jeg. Er jo kjempe hyggelig at dere vil gjøre noe slikt.

Skrevet

Synes det er en fin gest

AnonymBruker
Skrevet

Eh, syns det var veldig mye, men klart, er det utlandet dere vil til så koster det jo. Prat med forloverene deres du, så får dere for peiling på om hva de syns ;)

Anonymous poster hash: 8b5fc...646
Skrevet

Aldri vært borti, men syns det var en fin ide :)

Mulig forloveren føler det blir feil at du skal betale noe, men legg det frem som du sier her, så blir det sikkert bra!

Skrevet

Synes det var en god ide! Høres kjempe koselig ut

AnonymBruker
Skrevet

Ts her: jeg tror jeg får snakke med forloverene.... Dette er kanskje ikke "innafor normalen" men vi føler virkelig at vi har råd til dette, og ikkeno hadde gledet oss mer enn at så mange som mulig har muligheten til å delta i et utdrikningslag. Og vi vet jo alle at å gå i bryllup er en dya affære.... Ny kjole ( for iiiiingen av de vi har er brukendes hihi), gave, kanskje overnatting og reise til bryllupet om en bor langt unna osv.

Nei så lenge ingen av dere "reagerer med vanntro" får vi presentere forslaget vårt :)

AnonymBruker
Skrevet

Det som er interessant her er jo hva de ender opp med selv å måtte bruke på dette - det vanlige er jo rundt 500 kr pr. pers.

Jeg tenker at et bittelite utdrikningslag hvor man er fullstendig enige om å dra sammen og brudeparet betaler mesteparten godt kan være fint.

Så; hva vil totalkostnadene være for deltakerne? Inkl mat/opphold osv?

Anonymous poster hash: 610f8...4d1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her : 500? Hmm...jeg har brukt ca 1000 i alle utdrikningslag jeg har vært i, og de har ikke vært overdådige..... Samtidig vet jeg med meg selv at jeg har litt mer lyst å legge litt mer penger i det om det blir en helg med gode minner, enn om det er spa for bruden.....

Jeg anntar at om det blir helgetur blir vi ca 10 stykker, og booker man tidlig har både ryanair og norwegian tålig billige biletter hit og dit......

• Liker 1
Skrevet

Hadde du tenkt at forlover og gjengen får bestemme hvor da eller? Da hadde det jo blitt litt overraskelse likevel ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du tenkt at forlover og gjengen får bestemme hvor da eller? Da hadde det jo blitt litt overraskelse likevel ;)

Ja absolutt...... Det må ikke være utlandet heller, jeg koser meg like mye på en hytte i Norge, eller annet sted i Norge..... Poenget er bare at jeg ønsker ikke at de skal måtte blakke seg for å være med å skape gode minner

Skrevet

Ja absolutt...... Det må ikke være utlandet heller, jeg koser meg like mye på en hytte i Norge, eller annet sted i Norge..... Poenget er bare at jeg ønsker ikke at de skal måtte blakke seg for å være med å skape gode minner

Ser den :) Da blir det jo ganske spennende allikevel da :P Ser ikke noe galt i å gjøre det på denne måten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...