Fluffe Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 På noen mnd har jeg mista mannen min(han fant en annen jente å pule på) Mormoren min Morfaren min er deprimert og nå driver folk å overtaler meg til å kvitte meg med dyra mine pga jeg sitter igjen med fem dyr Aner ikke hvor jeg vil med dette. Men jeg føler det snart begynner å bli for mye for meg
Fluffe Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #2 Skrevet 31. juli 2013 Tung dag i dag.... Man blir litt sliten av å sitte alene hjemme og bare tenke.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Uff, vennen, skjønner det er stort press på deg om dagen Venninner eller venner å snakke med eller være litt med, har du det? Anonymous poster hash: 3d77e...8c5
Fluffe Skrevet 5. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2013 Har noen. Men det verste er når jeg sitter alene hjemme og ingen er våken. Slitt en uke med masse mareritt og våken netter. Noen netter våkner jeg at jeg hyl gråter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Dutrenger noen å snakke med kjære deg, er det noen du kan ringe midt på natta når du føler det sånn?Anonymous poster hash: 9672d...d93
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Tror jeg også må henge meg på her i dag Tårene bare triller fra øynene mine, får ikke stoppet dem... Grunnene er mange. Når man i tillegg er helt alene og ikke har noen å snakke med, så sitter man her med tankene sine og stort sett ingenting annet... Merker at dette ikke er min dag Anonymous poster hash: 41720...e1c
Fluffe Skrevet 13. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2013 Trist å høre anonymbruker. Hvis du vil er det bare å kontakte meg på pm. Har noen å snakke med, men de aner ikke hva de skal si, så det bare ender opp i en merkelig samtale.
Fluffe Skrevet 18. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2013 Tenke å oppdatere denne med at ting går bedre og hvis noen er i samme sitvasjon og trenger å snakke med noen... så ikke nøl med å sende pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå