Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #1 Del Skrevet 19. april 2004 Noen som kan anbefale en dyktig akupunktør i Oslo (mht fruktbarhetsbehandling)? Hvor lenge før IVF bør man starte/hvor mange behandlinger er nødvendig? Og hva koster det? Håper noen vet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. april 2004 #2 Del Skrevet 19. april 2004 www.kfa.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 19. april 2004 #3 Del Skrevet 19. april 2004 Balderklinikken! Jeg brukte en som heter Helene. Veldig fornøyd med henne! Ring og hør. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #4 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har også hørt veldig mye bra om balderklinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 21. april 2004 #5 Del Skrevet 21. april 2004 Når i en syklus skal man ta akumpunktur for å få best resultat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 6. mai 2004 #6 Del Skrevet 6. mai 2004 Oslo Naturmedisinske kan jeg anbefale (er du blodgiver kan du ta behandling der, ikke alle som er registrert i Blodbankens registre).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #7 Del Skrevet 6. mai 2004 Frøyaklinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 6. mai 2004 #8 Del Skrevet 6. mai 2004 Oslo Naturmedisinske kan jeg anbefale (er du blodgiver kan du ta behandling der' date=' ikke alle som er registrert i Blodbankens registre).... [/quote'] Dette var interesant. Hvorfor er det slik? Jeg er blodgiver selv. Er det et krav pga hygiene, eller er det spesielle fordeler for blodgivere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå