Havfrua Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Skal snart ut å reise og ønsker meg ny parfyme. Lett å bli overveldet av lukter når man entrer tax-free butikken, så jeg lurer på om dere damer der ute har noen å anbefale? Nå bruker jeg Bright Crystal av Versace, og liker parfymer i den gaten hvis noen av dere kjenner til den. Altså ikke for søt og tung, men heller frisk og lett.
Purple Diamond Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Jeg ELSKER Giorgio Armani Acqua di gioia! Jeg liker ikke tunge parfymer, så denne er helt perfekt. Frisk og god! Det er jo kommet en "sommervariant" av denne også; Eau fraiche. Har ikke luktet på/prøvd den, men den skal visst være lettere enn originalen. 1
Cessa74 Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Vet ikke om du har luktet på Clean sin parfyme - Rain eller Shower fresh - nydelige hverdagsfavoritter som lukter mildt og friskt! Til helg og fest foretrekker jeg Marc Jacobs Daisy - en fantastisk sommerlig parfyme som MANGE kommenterer når jeg har den på - lurer på hva den heter osv..!
Gjest BettyBoop Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Skal snart ut å reise og ønsker meg ny parfyme. Lett å bli overveldet av lukter når man entrer tax-free butikken, så jeg lurer på om dere damer der ute har noen å anbefale? Nå bruker jeg Bright Crystal av Versace, og liker parfymer i den gaten hvis noen av dere kjenner til den. Altså ikke for søt og tung, men heller frisk og lett. prøv ren parfymene. lukter bare friskt. De selger de på kicks tror jeg. Sorry. de heter clean Endret 31. juli 2013 av BettyBoop
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Puma - Yellow. Billig, men veldig frisk og god! Anonymous poster hash: b1d55...c0c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Jeg har brukt See by Chloe i sommer, synes den er nydelig.Anonymous poster hash: 34b2d...612
karella Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Prøv Especially fra Escada, den ligner litt på bright crystal, men er frisk og god
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Jeg bruker også Bright Crystal nå, kanskje vi har lik smak i dufter. En av mine favoritter på sommeren er Lolita Lempicka, den originale i lilla epleformet flakong (men L by Lolita og de andre duftene er også gode). Den er jo en smule søt, men det er da vitterlig Bright Crystal også Søt, ung og feminin, men samtidig sofistikert. Og så er den lett og frisk, men har likevel en sensuell dybde. Akkurat som jeg ville beskrevet Bright Crystal egentlig! Men der Bright Crystals blomsterduft med musk balanserer faretruende på kanten av å lukte som en helt standard billigparfyme som "alle" bruker, så er Lolita Lempicka hakket mer eksotisk og unik. Forskjellen for meg er at Bright Crystal lukter nesten bare blomster, imens LL har lakris og vanilje i blomsterengen (jeg er ingen parfyme-ekspert forresten, men det er sånn jeg vil beskrive det). Mye mer sexy duft, og jeg får alltid masse komplimenter når jeg har den på. Den pleier ikke å være fast inventar på tax free da, tror jeg. Aner egentlig ikke, jeg handler all parfyme og kosmetikk der jeg reiser eller på nett. Tax free-kosmetikk er jo humbug, men skjønner at det er en liten tradisjon for folk å handle parfymen og mascaraen sin der imens de venter på flyet Anonymous poster hash: f2e86...07c
Havfrua Skrevet 1. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2013 Takk for tipsene jenter. Clean-serien kjenner jeg til. Har den som heter worm cotton. Lukter friskt og rent, men er på jakt etter noe som lukter litt mere parfyme om dere skjønner. Da har jeg listen klar for hva jeg skal se etter, etter å ha snuset litt rundt i noen andre tårder her inne. også.
Gjest Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Sier meg enig med Purple Diamond, og nevner Giorgio Armani Acqua di gioia. Har ikke kjøpt denne selv enda, men den er knallgod. Ellers vil jeg nevne Gucci Flora Eau Fraice (Liten flakong, grønt innhold, hvit etikett, svart skrift) Dette er en av mine favoritter. Ellers er Dolce Gabbana Light Blue veldig frisk og lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå