Gjest nina Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Hvis jeg er 28 og han er 22. Er 6 år mye når det er han som er yngst? Merker ikke at han er så mye yngre, men han liker å feste fortsatt og har nettopp begynt på utdannelsen.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Det vil aldri gå hvis mannen er den som er yngst. Jeg taler av efaring. Anonymous poster hash: 9a8e4...c96 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Alt med forbehold. Det kan funke hvis forskjellen ikke er for stor, 2-3 i mine øyne og begge er modne nok til å trives i hverandres selskap. Har kjent fyrer som har vært sammen med eldre jenter. Hvordan det har gått med dem aner jeg ikke. Anonymous poster hash: 8f126...ef4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Det vil aldri gå hvis mannen er den som er yngst. Jeg taler av efaring. Anonymous poster hash: 9a8e4...c96 min erfaring er god, er selv sammen med en som er 5 år yngre, har vært det i 7 år og tenker ikke på aldersforskjellen, synes liksom ikke det er viktig i det hele tatt Anonymous poster hash: 0f6c6...31b
Gjest Minelly Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Aldersforskjellen har ikke alltid så mye å si, det er nesten umulig å gi deg en skikkelig svar på dette, da folk er så forskjellige! Dt kommer jo veldig an på livserfaring og modenhet, man kan være vel så moden som 22åring som det andre er som 30. Hvor er du i ditt liv, ferdig utdannet, student, har du barn, liker du også å feste? Om du liker han så ta sjansen
Gjest Margaritha Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Hei. Synes du skal overse de som advarer mot dette. Jeg er sammen med en som er syv år yngre og vi har vært sammen i snart seks år- uten noen problemer. Det eneste er at han ikke husker hvilke barnetv og sanger som var populære i barndommen min, hehe Har et par i nabolaget hvor kona er ti år eldre enn mannen. De har tre barn og har vært sammen i årevis. Alderen er altså ikke noe problem med mindre typen din er umoden og overfladisk. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Dater selv ei på 27 når jeg var 22. Ser ikke problemet? Hvis man begge er studenter er man uansett i samme livssituasjon, det hadde ikke vert unormalt å henge samme i samme gjeng. Hvorfor skal ett forhold være det? Anonymous poster hash: 6ce28...273
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 tenk om kjærligheten skulle tatt så mye hensyn til alder at den ikke tillott aldersforskjell på fem, seks år, synes det blir et altfor fornuftig syn på kjærlighet hvis det alltid skal være sånn at mannen skal være eldst og det ikke skal være så og så mange år mellom.altfor for mye regler Anonymous poster hash: 0f6c6...31b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå