Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest J1993
Skrevet

Synes det er flaut. Lyver hvis noen spør. Hva synes dere om jomfruer på min alder? Noen andre her i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da absolutt ikke noe å være flau over. Du velger selv når og hvem du vil ha sex med.

Skrevet

Det er ganske normalt er det ikke? Jeg har fire venninner som er i midten av tjueårene og fortsatt jomfru. De er ikke kristne eller noe slikt, de har bare ikke funnet den rette å gjøre det med enda, de sier de er kresne, og det er jo lov :)

• Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

Det eneste som er flaut, er at du lyver om det. Ikke ha sex med noen før du har lyst til det, vent til du møter en person du er trygg på og har lyst på, er mitt råd!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tragisk

Anonymous poster hash: f8ad6...131
Skrevet

Tragisk

Anonymous poster hash: f8ad6...131

Hva er så tragisk med det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er deg. Hva andre jevnaldrende har eller ikke har gjort betyr egentlig ikke noe så lenge det føles rett for deg selv hva du gjør.

Anonymous poster hash: f9501...198
Gjest Awzm me
Skrevet

Hvorfor synes du det er flaut?

Om det er fordi du selv har bevisst ventet fordi du ikke har funnet en du vil ha sex med ennå, så er det absolutt ingenting å være flau over. Har flere venninner som blir 20 nå snart, og flere er jomfru. Og ingen av de er flaue over det, så vidt jeg vet :)

Skrevet

Skjønner at du synes det er litt flau egentlig... Hadde det vært meg så hadde antageligvis også løyet på meg sex en gang i det minste.

Er jo på en måte litt kjedelig å være "eneste" som ikke har hatt sex.

Du må jo også huske at det sikker er veldig mange som gjør akkurat det samme. Lyver that is...Så du er jo ikke alene :D

Anyways, synes det står respekt av det å ikke ha hatt sex i ungdomstiden jeg.... Blir for teit å ha sex bare for å ha hatt det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner deg godt ts. Jeg mistet jomfrudommen da jeg var 18 år, og var faktisk den som ventet lengst av alle mine venninner. Synes faktisk det er litt sjokkerede hvor tidlig mange gutter og jenter debuterer. Uansett, grunnen til at det var flaut for min del var gruppepress og fordommer mot det å vente. Men vær heller stolt av at du ikke bare gir etter til hvem som helst :) Og bare så du vet det, så er sex mye bedre når man stoler helt på den andre, og det er følelser i bildet.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke flaut i det hele tatt. Syns det er positivt eg at en jente ikke hopper i køyen med kem som helst. Så du trenger ikke og være flau, gjør det når det føles rett for deg. Ikke fordi andre sier noe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg godt ts. Jeg mistet jomfrudommen da jeg var 18 år, og var faktisk den som ventet lengst av alle mine venninner. Synes faktisk det er litt sjokkerede hvor tidlig mange gutter og jenter debuterer. Uansett, grunnen til at det var flaut for min del var gruppepress og fordommer mot det å vente. Men vær heller stolt av at du ikke bare gir etter til hvem som helst :) Og bare så du vet det, så er sex mye bedre når man stoler helt på den andre, og det er følelser i bildet.

Hva er så sjokkerende med at unge mennesker har lyst å utforske sin egen seksualitet? Ikke alle er så pripne at de vil vente til bryllupsnatta. Debuterte selv da jeg var 15. Det har vært noen partnere, men det er jeg faktisk veldig glad for. Da jeg var 23 giftet jeg meg, og tror ikke jeg ville hatt et like bra sexliv i dag om det ikke var for erfringen fra ungdomstiden.

Anonymous poster hash: 80cba...89b

AnonymBruker
Skrevet

Er det flaut å være jente og jomfru på 20? Huh, tydelige kjønnsforskjeller her, jeg kjenner flere gutter nærmere 30 som fortsatt er jomfru.

Anonymous poster hash: 41a2c...70c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er så sjokkerende med at unge mennesker har lyst å utforske sin egen seksualitet? Ikke alle er så pripne at de vil vente til bryllupsnatta. Debuterte selv da jeg var 15. Det har vært noen partnere, men det er jeg faktisk veldig glad for. Da jeg var 23 giftet jeg meg, og tror ikke jeg ville hatt et like bra sexliv i dag om det ikke var for erfringen fra ungdomstiden.

Poenget er at andre ikke er en taper eller "prippen" bare fordi man ikke utforsker sin egen seksualitet med andre før man er eldre.

Anonymous poster hash: f9501...198

• Liker 3
Gjest anonymidag
Skrevet

Er det flaut å være jente og jomfru på 20? Huh, tydelige kjønnsforskjeller her, jeg kjenner flere gutter nærmere 30 som fortsatt er jomfru.

Anonymous poster hash: 41a2c...70c

Det er synd at noen er flaue fordi at de er jomfruer.

Kanskje vet de ikke hvor heldige de er på det punktet?

Jeg skulle ønske at jeg var jomfru.

Jeg ble voldtatt...

AnonymBruker
Skrevet

Stamp of normality! Smack

Ikke uvanlig å være jomfru når man er 20.

Anonymous poster hash: 7817c...94c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er litt sjokkerende når 12-13 år gamle barn har et aktivt sexliv, nå er jo faktisk den seksuelle lavalderen 16 år i Norge, og mentaliteten og modenhet på en 12 åring og en 16 åring er veldig forskjellig.

Hvem har forresten snakket om å vente til bryllupsnatta? Bare fordi du trengte erfaring med mange partnere i ungdomstiden din for å få et godt sexliv, betyr ikke det at alle andre må det. Og det gjør dem slettes ikke pripne. Jeg synes erfaring og nøkkelen til et godt sexliv er å gjøre det med noen man elsker, men jeg respekterer at andre har en annen mening.

Synes dagens gruppepress er trist egentlig. Hadde nok av venninner som deg i ungdomstiden, som hele tiden skulle poengtere hvor prippen jeg var fordi jeg ikke drev å pulte rundt som alle andre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men det er en ting jeg ikke skjønner: hvorfor spør andre (spesielt jenter) om man er jomfru? Jeg ble spurt høylydt i klassen av en jente om jeg var jomfru da jeg gikk 1.året på VGS og hadde en kjæreste som var noen år eldre. Jeg svarte at hun ikke hadde noe med det, men jeg skjønner ikke hvorfor folk er interessert i å vite sånt? Jeg spør aldri folk om de er jomfru eller ikke, for det skal de få ha for seg selv. Det interesserer meg ikke.

Anonymous poster hash: 4fd16...cc5
  • Liker 3
Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg var 19. (Og har fortsatt bare hatt sex men én :) )

Syntes ikke det var flaut i det hele tatt :)

Skrevet

Synes det er flaut. Lyver hvis noen spør. Hva synes dere om jomfruer på min alder? Noen andre her i samme situasjon?

Som mann på 23år som også er jomfru. Må jeg si jeg også blir det.

Det er utrolig pinlig i guttegjenger og jobb osv.

Tror det er mye mer utbredt å snakke mer åpent om sex tamaet for oss.

Så det er utrolig pinlig når "Fikk du deg noe i helga", "Ble det noe på deg" osv kommer stort sett opp hver eneste mandag...

Jeg svarer jo Nei hver eneste gang(Noe som suger hardt).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...